• 2016. december 17., szombat

    4 hónapig ettem NORBI kaját.. Ennyit fogytam !


    Én 16 kg-ot fogytam a módszerrel és bár nem volt nagyon könnyű, de lényegesen jobb mint a többi fogyókúra. Ezt kb 4 hónap alatt értem el, mégpedig úgy, hogy csak 1-es kódú kajákat ettem. (mondjuk hiányzott is nagyon a tészta az étrendemből, a többit tudtam helyettesíteni)Viszont az nagyon megviselt, hogy szinte mindig ugyanazt ettem, hús zöldség és saláta.. egy idő után nem is kívántam és hiányzott a többi étel. Ha meg tudod engedni magadnak, ne kövesd el azt a hibát amit én, hogy nagyon egysíkúan eszel. Ergo egyél szénhidrátcsökkentett liszttel készült ételeket is. Ha ezt betartod szerintem sikerülhet az életmódváltás. 

    Hirdetés



    Nekem a másik nagy problémám az volt, hogy ezt a 16 kg.ot leadva már csak 5-8 kg választott el az igazán ideális súlytól és a karcsú alaktól. Többen mondták, hogy bombajól nézek ki, de én nem igazán hittem nekik, és folytatni akartam. Azonban ilyen kis többletnél már nem elegendő a mozgás nélküli puszta étkezés, itt már mozgás kell.. én pedig nem mozogtam. Az eredmény egyre szigorúbb "diéta", önsanyargatás, kevesebb fogyasztása, és méginkább szigorúbb 1-es ételek válogatása. Nem is kell mondanom mi lett az eredmény, nem ment lejjebb a súlyom, én görcsösen étkeztem (néha volt, hogy ettem de nem éreztem jóllakotnak magam, mert hiányzott a lisztes étel amit teljesen elhagytam.) Végül teljesen belefáradtam, és feladtam, így ugyanis nem lehet életmódot váltani. Amihez hozzá szoktál mindenképpen megköveteli a szervezeted, hosszabb távon nem tudod kijátszani. 
    Lényegében tehát egyre vigyázz! Ne akarj azonnali látványos fogyást, mert az norbival is csak önsanyargatás módján megy. Ha nem erőlteted, de a szabályokat betartod, akkor is le fog menni a súly csak kicsit lassabban (én nyár közeledte lévén azonnali és gyors eredményt akartam) És nagyon fontos, hogy úgy alakítsd ki az étkezésed, hogy azt később is meg tudd tartani, tudd folytatni. Ha úgy érzed, hogy valami hiányzik .. akkor az nem fog menni hosszú távon, tehát változtass rajta. 

    Hirdetés


    Egyébként visszatérve... nálam sajnos a majd szinte ideális alakot elérve... tovább kínoztam magam aminek az lett az eredménye, hogy karcsún, nyár derekán ahogy bejött a paradicsom időszaka (imádom a vajas kenyeret parival) szinte egész nyáron azt zabáltam reggel délben és este ( persze fehér kenyérrel).. vissza is jött a súly.. pedig nem kellett volna így lennie.
    Most újból belekezdtem, de már sokkal bölcsebben csinálom. Lassítottam a tempón, és megy is le a súly. Ha úgy érzem, hogy hiányzik egy kis nokedli vagy tészta a levesbe, akkor inkább reggel készítek ilyen ételt, max szénhidrát csökkentett liszttel.. végül is ha 1x - 1x eszel ilyet, akkor nem is kell rá olyan sokat költeni, de nem alakul ki éhség érzet, hiány érzet, és végeredményben utána jojó effektus.

    Hirdetés