• 2016. december 18., vasárnap

    A hivatal szerint 6 ezer forintból megoldható egy temetés ! Zokogva fogadta a hírt az édesanya


    Nagyon szomorú történetet küldött be egy olvasónk, aki egy fórumon olvasta az elkeseredett édesanya bejegyzését, aki épp egy olyan témához írta le a véleményét, amelyben a december hónapban érkező családi pótlékokról volt szó.


    Hirdetés


    Alább olvasható a hölgy kommentje..

    Én nagyon nem orulok hogy ilyen hamar kihordjak a cspt...hogy miert is mert szar helyzetbe kerultunk ev vegere es biztos hogy nem fogom tudni elrakni januarig...3hete halt meg a nagylanyom...orosi hibak sora miatt 11evig apoltam 24oraban onnaloan csak lelegezni tudott..a kiemelt apolasin (42ezer) es cspn kivul nem tudtam dolgozni alberletben harom gyerekkel...biztositast egy biztosito sem kotott ra mert hat barmikor meghalhatott egy eves koratol...most hogy bekovetkezett a tragedia itthon almaban megallt a pici szive...nem volt mibol konkretan temetni stb...a rokonok baratok dobtak.ossze a penzt...mikor minden megvolt bementem a hivatalba hatha segitenek mert bar egy hete elkezdtem dolgozni hisz elni kell...de addig is kb nincs mibol azt mondtak kaphatunk 6ezer ft temetesi segelyt...a 250ezres temetesre ...hat lanyok sirtam mert nem hittem el sose kwrtem segelyt se rendszeres nevelesit se semmit...es ilyenkor mikor bemegyek mert ma holnap nincs mibol lenni es csak a jajj de sajnaljuk meg meg ottt a ket kisebb...es jo forman kinevetnek hogy most mi lesz.felhuztak kura es akkor itt van mindenki kap utalvanyt stb en meg mar sak ket gyerekkel alberletbem a szanalmukat

    Hirdetés