• loading...

    2016. december 20., kedd

    A legmenőbb bűvésztrükkök leleplezése


    Emlékszem, hogy egészen kicsi gyerek voltam, amikor először láttam egy bűvész előadását. Teljesen le voltam taglózva, egyszerűen elkapott az az érzés, hogy én varázsló szeretnék lenni, ha felnövök.

    Hirdetés


    Még túl kicsi voltam ahhoz, hogy bűvész trükköket tanuljak az internetről - többek között azért, mert nem is volt még internet - vagy vásároljak a boltban valamilyen bűvészdobozt, de hajthatatlan voltam azt illetően, hogy mi is leszek ha felnövök.

    Aztán ahogy nőttem, és kezdtem rájönni, hogy a varázslat valójában csak trükk, és megtévesztés, ráébredtem a valóságra. Már nem akarok varázsló lenni, ezért megmutatom nektek, hogy a legismertebb és legcsodálatosabb trükköke pontosan hogyan is csinálják.



    Hirdetés