• 2016. december 28., szerda

    A nőgyógyász szék, full szemben volt az aszisztens asztalával.. Élmény volt a vizsgálat !

    Ezt a történetet a Pestem Hallottam csoportban találtuk, és mivel én is nő vagyok, így maximálisan át tudom érezni, hogy mennyire abszurd és vicces volt az adott szituáció..



    Hogy ne csak jó orvosokról írjak, egy régi sztorim a táltos nőgyógyásszal.
    Amikor a fővárosba költöztem, még helyismeretem is alig volt. Egy-két évig a régi, amúgy jó dokimhoz jártam. Az az egy gond volt, hogy 200 km-re lakott. Gondoltam, hogy keresek egy helybelit, aki mindig elvégzi az aktuális szervizelést. Egy orvosválaszol rovatban láttam egy kedvesnek és alaposnak tűnő orvost, bejelentkeztem.
    A rendelőben gyorsan felvette az adataimat. Amíg bediktáltam, már feltűnt, hogy elég furcsa az elrendezés, a vizsgálóasztallal full szemben volt az asszisztens asztala. Aki ráadásul a felesége volt. (Féltékenység kimaxolva...?)

    Hirdetés


    Standard vizsgálat után (feleség néha bepillantott az orvos válla fölött, élmény volt...) leülök a székre, doki írja az ambuláns lapomat. Unatkozom, nézegetek, hopp, egy sárga papír leesett a földre. Próbálom felvenni, nem megy. A padlóhoz van ragasztva. Az orvos mosolyogva közölte, hogy azt ne feszegessem, mert (értsd: egy kurva A4-es papír telibenyomtatva sárgával, laminálva) az azért van ott, hogy a Hartman vonalakat eltérítse. Itt már kicsit felszaladt a szemöldököm.
    Ó, jut eszébe, van egy kisebb fertőzésem (amire minden normális orvos ugyanazt a kencét írná fel), ő nem ír fel semmit, ugyanis az az oka, hogy az ágyam otthon vízér felett van.
    No, akkoriban egy újépítésű lakásban éltem, ahol mind a 6 emeletnek ugyanaz volt az alaprajza. Gondolkodtam, hogy az összes alattam és felettem lakó nőnek szólok, hogy költözzenek ki a hálószobából, mert a vége náluk is ez lesz.
    Ekkor állt fel a feleség, hogy álljak fel én is, emeljem fel a kezem. Nabazz, voltam már nőgyógyásznál, de még egy asszisztens se akart megmotozni. Majd elővett egy hajlított bicikliküllőt (!) és azt végighúzta az aurámon. Ezzel véglegesen diagnosztizálták a Hartman vonalat az ágyam alatt.
    Na, az ő elérhetőségét ki kéri? :D