ide

A taxis ezresnek hazudta a 10 ezrest a külföldi férfinek..Szép társaság!

Dorka írta ki ezt a felháborító szöveget a Pesten Hallotam csoportba, ahol nagy aktivitást váltott ki az emberekből. Mindenki elítéli az ilyesfajta viselkedést, hiszen ez a legcsúnyább dolog, amit tehetnek egy külföldivel..Arról nem is beszélve, hogy milyen hírünket viszi a nagyvilágba?!

Hirdetés


Múltkor nálam fizetett egy külföldi vendég. (Gyorsétterem) kértem tőle ezer iksz forintot, majd 10.000Ft-ot nyomott a kezembe. Elkezdtem visszaadni a 8000Ft fölötti összeget, majd szólt, hogy sokat adtam vissza. Mondtam neki, hogy nem mert ugye 10.000Ft-tal fizetett, ő egy nullával kevesebbnek gondolta a címletet. Hálásan megköszönte, hogy kijavítottam és elmesélte, hogy azért hitte a 10.000ft-ra, hogy ezres, mert fél órával előtte egy taxis ezreseknek számította be a tízezreseit/tízezresét. Sajnos fel kellett hívnom a figyelmét, hogy ez ebben az országban (is) így megy és nagyon figyeljen kinek mit ad... szomorú