• Kövess minket a Facebookon is ! Köszönjük

    2016. december 27., kedd

    Itt vannak az utolsó képek George Michaelről - Norbi a kövérséget tette felelőssé a haláláért

    Idézzünk Norbi közösségi oldaláról, ahol azt írta le, hogy burkoltan, hogy ne legyünk kövérek, mert meghalhatunk, mint ahogy George is.

    A tmz.com szerint ezek George Michael utolsó fotói. Engem mélyen megérintett a halála, mert minden száma meghatározó és örök élmény volt életemben. Tiszteltem és elfogadtam őt. Sosem érdekeltek sem a botrányai, sem a mássága, mert ezek mind-mind emberi dolgok, egy géniusz velejárója.

    Hirdetés


    Én az ikont, a művészt, a zsenit láttam benne. 53 év az nem kor. A cikkek szerint a drogok, az alkohol és az elhízás vezetett a szívelégtelenséghez, ami korai halálát okozta. Megszívlelendő üzenet és jel mindenki számára. Nagyon-nagyon sajnálom Őt és nagyon-nagyon fog hiányozni.... Az emlékeimben mégis második kép fog megmaradni...

    A kommentelőknek is meg van a maguk véleménye erről :

    Károly Udvary Ez biztos nem George Michael.
    TetszikVálasz815 perce

    Hirdetés


    Rozgonyi Csilla gondolom ettől jobban érzed magad Norbi.milyen egy gátlástalan embert vagy te ,hogy más hátrányából egyből előnyt kovácsolsz.
    TetszikVálasz37 perceSzerkesztve
    Anikó Bodó Láttam utolsó youtube koncert felvételét, decemberben volt, egy hónap alatt nem hízhatott ennyit. Ez nem ő szerintem.
    Rita Závecz Szerintem aki a képen szemüvegben van és előrehajol ő az. Mivel a róla megjelent cikkben az volt olvasható, h.a barátaival vacsorázott az utolsó nyilvános fotón.
    TetszikVálaszépp most

    Egyesek szerint Norbi még ebből is előnyt akar kovácsolni..
    Az ominózus képért, kattintson a " következő oldal " feliratra itt lent :

    Következő oldal

    Népszerű bejegyzések

    Blogarchívum

    Népszerű bejegyzések

    Kövess minket !

    Mit látna szívesen?