• loading...

    2016. december 28., szerda

    Katona diéta |45 kilót fogyott a feleség ezzel, mire hazatért a katona férje a kiküldetésből


    Csak három nap ka­to­nás fe­gye­lemre lesz szük­sé­ged ahhoz, hogy 4,5 kiló le­ugor­jon rólad. Egyet azon­ban meg­ígér­he­tünk: éhezni biz­to­san nem fogsz. Nyugi, bírni fogod a ki­kép­zést!
      

    Ha három teljes napig pontosan követed a military diétát, olyan alakod lesz, mint a kiképzett katonáknak. Ezek az ételek együtt ugyanis még hatásosabban pörgetik fel az anyagcserét.

    Hirdetés



    Persze sportolni is kell mellé, úgy lesz teljes a hatás, de nem kell az ájulásig hajszolni magad!
    Csak annyit vállalj, amennyit a kondid enged: fuss, sétálj, ússz, vagy használd a szobabiciklit, illetve az ellipszistrénert. A diétát viszont pontosan tartsd be, ebben rejlik a titka, hiszen az ételek egymással kölcsönhatásban működnek.Csak akkor helyettesítsd őket mással, ha végképp nincs más lehetőség - azt is eláruljuk, ilyenkor mihez nyúlj.

    A diéta három napja után is érdemes egészségesen táplálkoznod, és rendszeresen mozognod - ha nagy adag sütivel ünnepled meg, hogy végeztél a diétával, ne csodálkozz, ha hamar visszajönnek a leadott kilók. Időnként meg is ismételheted a három napos diétát.

    A háromnapos diétának csak az elején és a legvégén mérd magad, és ne csak a mérleget, hanem a centit is használd - ha ugyanis izmot építesz az edzésekkel, a súlykülönbség lehet, hogy nem lesz olyan látványos, ám a centikben mért differencia nagyon is feltűnik majd! Az első nap első két étkezésénél ihatsz koffeintartalmú kávét vagy teát (szigorúan cukor nélkül), de utána csak a víz megengedett - ebből viszont minél többet fogyassz!

    Az ételeket egy pici sóval, borssal és mustárral ízesítheted, cukor helyett pedig használj édesítőt, de csak annyit, amennyi feltétlenül szükséges.

    Íme az étrend:

    1. nap:



    Reggeli: fél grapefruit, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, 2 evőkanál mogyoróvaj, kávé vagy tea (koffeintartalmú).

    Eközben a címlapon



    Ebéd: egy csészényi konzerv tonhal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, kávé vagy tea.



    Vacsora: 10 dkg sovány hús (bármilyen, sütve vagy párolva), 1 csésze párolt zöldbab, fél banán, egy kisebb alma, egy csésze vaníliafagyi. A zöldbabot párold meg csirke- vagy zöldség-alaplében, és úgy tálald a húshoz. A banánt és az almát szeleteld fel, melegítsd meg egy serpenyőben, és így tálald a vaníliafagyival.

    2. nap:



    Reggeli: rántotta egy tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, fél banán.



    Ebéd: egy csésze túró, vagy egy szelet cheddar sajt, egy kemény tojás, 5 szem sós keksz.



    Hirdetés



    Vacsora: 2 virsli, egy csésze párolt brokkoli, fél csésze párolt répa, fél banán, egy csésze vaníliafagyi.

    3. nap:



    Reggeli: 5 szem sós keksz, egy kis szelet cheddar sajt, egy alma.



    Ebéd: egy kemény tojás, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.



    Vacsora: egy csésze konzerv tonhal, fél banán, egy csésze vaníliafagyi.

    Ha helyettesítened kell:

    Ha lehet, ne cseréld le az étrendben szereplő ételeket, csak akkor helyettesítsd őket mással, ha végképp nincs más megoldás.
    A grapefruit helyett készíts szódabikarbónás vizet: fél kávéskanál szódabikarbónát oldj fel egy pohár vízben, hagyd fél órát állni, majd idd meg. Egyél mellé egy szem tetszés szerinti gyümölcsöt.

    A pirítós helyett választhatsz egy teáskanál napraforgómagot,  negyed csésze joghurtot fél teáskanál lenmaggal, vagy fél csésze teljes kiőrlésű, cukormentes gabonapelyhet.

    Egy fél banán helyett jöhet egy kivi, vagy egy sárgabarack.
    A tonhal helyett ehetsz túrót, párolt csirkehúst, mandulát, len- vagy tökmagot, esetleg földimogyorót.
    Ha nem szereted a virslit, egyél helyette főtt babot vagy lencsét, szál virslinként 10 dekával számolj.

    Az alma helyett jó a szilva, az őszibarack vagy a szőlő is.
    Ha nem szereted a tojást, igyál helyette egy csésze tejet, egyél egy csirkeszárnyat, negyed csésze magot, vagy két szelet bacont.
    A vaníliafagyit helyettesítheti egy csésze zsírszegény joghurt kevés gyümölccsel, cukormentes, vanília vagy eper ízesítésű tej, esetleg egy pohár almalé.

    Hirdetés


    A zöldbabot lecserélheted salátára, paradicsomra, 3 csésze nyers vagy egy csésze párolt spenótra.

    A répa helyettese lehet két csésze nyers vagy fél csésze párolt spenót, a répával egyező mennyiségű cékla, egy paprika, vagy egy csésze nyers spenótból, negyed paprikából és néhány koktélparadicsomból álló, sóval, borssal, mustárral, citromlével ízesített saláta.
    A mogyoróvaj helyett napraforgómagot is fogyaszthatsz, a mogyoróvajjal azonos mennyiségben.
    A cheddar sajt helyett ehetsz egy csésze túrót, 2 tojást, vagy 6 dkg sovány sonkát.
    Brokkoli helyett jöhet a karfiol, a cékla, a spárga és a kelbimbó.

    Egy csésze túrót helyettesíthetsz 6 dkg cheddar sajttal, 2 tojással, vagy 6 dkg sovány sonkával. A kávé vagy tea helyett ihatsz egy csésze forró csokit is, cukormentesen, és vízzel készítve.