• 2016. december 20., kedd

    Rengeteg betörő járkál most a panel lakások lépcsőházaiban !

    Olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy Kecskeméten harisnyás betörők próbáltak meg benyitni hozzá éjszaka.

    " Tisztelt blog, hétfő este történt az alábbi eset, ami nagyon felkavart. Egy nyugodt környéken lakok, sosem gondoltam, hogy itt megtörténhet.

    Hirdetés


    Éjszaka hirtelen a semmiből a kutyám ugatni kezdett, és mivel tudom, hogy csak akkor ugat, ha a bejárati ajtó nyílik, így azonnal tudtam, hogy baj van. Szerencsére, jó szokásomhoz híven, minden este bezárom az ajtót, és még a láncot is felrakom rá, így amikor odamentem az ajtóhoz, és kikukucskáltam, egy szürreális élményben volt részem. Egy harisnyás ürgét láttam, aki épp a szomszédomhoz próbált benyitni, és mivel ott sem nyílt az ajtó haladt felfelé.
    Azonnal értesítettem a rendőröket, és elmondtam nekik mindent, de a betörő körülbelül 2 perc múlva már lefelé rohant, gondolom nem talált nyitva ajtót.
    Ne feledjük, nem csak az a betörő, aki a zárt ajtót próbálja felfeszíteni.. Sajnos nagyon sok ember nem zárja az ajtaját, és ezt kihasználva rabolnak a betörők. Csak benyit az ajtón, és amit hirtelen ott lát elemeli. Az lehet egy táska, amit általában ott veszünk le, és hagyunk az előszobába, vagy egy tárca a cipős szekrényen..


    Hirdetés


    Előzzük meg őket, és tartsuk zárva az ajtót! Az értékeinket egy zárható dobozban tartsuk, lehetőleg beépítve a falba, de minimum alaposan elrejtve !