Ő itt a " nagymamám " A 90. születésnapja alkalmából felköszöntenétek őt?


Marika néni 90. szülinapját ünnepli, köszöntsük fel!
Amolyan "harmadik nagymamám" (a papám húga). Már húsz éve elválaszthatatlanok vagyunk, úgy tekintek rá mint egy jóbarátra, akihez néha beugrok beszélgetni. Habár vág az esze mint a borotva, a nénik a lépcsőházban ódákat zengenek róla mennyit szokott sétálni, profi mesélő, és szenvedélyes sütimester, szegény mama elég rosszul hall, ezért nehéz vele beszélgetni, ráadásul egyedül él már több mint 20 éve, így mégjobban hiányolja a jó társaságot. A 8 év alatt, amíg a szomszéd utcába jártam gimnáziumba, napi szinten látogattam, beszélgettünk, és kiválóan megértjük egymást azóta is, gyakran szóvá is teszi, hogy mással nem tud csak úgy beszélgetni, "lefárasztja őket".

Hirdetés

Sajnos az egyetem miatt nem köszönhetem majd fel személyesen szerdán, a szülinapján. Amikor ma este kicsit megkésve benéztem hozzá és egy óra trécselés után csak úgy felajánlottam, hogy csinálok magunkról egy képet, nagyon meghatódott. Mivel azt mondta, egész szépen néz ki a képen egy 90 éveshez képest, és hogy ezt megmutathatom másoknak, gondoltam megmutatom mindenkinek :D
Persze a mama minden képen nevetett, olyan izgatott volt! Meg persze nem is hagyta magát lefotózni fésülködés nélkül :)
Jövő héten is hazajövök meglátogatni, megmutatom majd neki a sok jókívánságot!

Hirdetés