Ma bajba kerülte a kislányommal. 5 magyar embertől kértem segítséget, senki sem segített. Az első roma férfi azonnal segített!


Köszönöm szépen a 15.kerületi Vásárcsarnoki Gyrosos srácoknak, hogy hívtak nekünk egy taxit. Az egész úgy indult, hogy lerobbant a kocsink és a 3 hónapos kislányommal elindultunk haza gyalog. Mivel lemerült a telefonom nem tudtam taxit hívni és még apró se volt nálam hátha találok egy nyilvános telefont...

Hirdetés
Ahogy sétáltunk a buszmegállóban lévő srácot megkértem, hogy legyen olyan kedves hívjon már nekünk egy taxit, közölte, hogy nincs nála telefon (előtte tette el) ezen már fent se akadtam megkérdeztem egy idősebb hölgyet szintén a buszmegállóból, hogy ő tudna e telefonálni egyet. A hölgy elküldött melegebb éghajlatra, hogy én biztos ki akarom rabolni (két táskával meg egy gyerekkel hát persze -.-''). Volt még egy kis srác aki már azzal kezdte, hogy ne haragudjak nincs kimenője( volt vagy 13 éves szóval ez valós lehet) Ezek után megkérdeztem a buszvezetőt, hogy mikor indul a busz mondta, hogy 40 perc múlva, megkértem mivel ő is a telefonját nyomkodta, hogy akkor legyen kedves ha tud hívjon már egy taxit. Mondta, hogy sajnos céges telefon ő erről nem tud hívni (itt már úgy bőgtem mint a lányom) kedvesen mondta, hogy sétáljak el a vásárcsarnokig ott mindig szokott taxi állni. Elsétáltam, hát sajnos egy darab se volt sehol. Kicsit visszasétáltam mert láttam, hogy egy üzlet még nyitva volt. A srácok nem tudom, hogy zártak-e vagy csak pakoltak sőt abba se vagyok biztos, hogy gyrosos van-e ott, de ők elsőre segítettek és hívtak nekem egy taxit.

Hirdetés
(Ja és tegyük hozzá, hogy a srácok etnikumok a többiek pedig fehérek voltak, szóval ne ítéljünk el mindenkit kapásból a bőrszíne miatt mert lehet, hogy hamarabb segítenek mint bárki más.)
Még egyszer nagyon köszi srácok és vendégeim vagytok egy gokartozásra :)

Hirdetés
(Bocsi az etnikum kifejezés miatt :) )