Myvipen megismerkedtem egy lánnyal, amikor találkoztunk, akkor jött az igazi meglepetés!

Gábor Zoltán történetét szeretnénk nektek megmutatni, amit csak az igazi vén rókák fognak teljesen átérezni. A mai gyerekeknek már fogalmuk sem lesz arról, hogy milyen érzés volt egy myvipes, vagy msn-es randi összehozása.. Nézzük Gábor történetét..


Hirdetés

Az MSN nagy korszaka, és annak nem várt "meglepetései"!
Ki ne emlékezne a nagy MSN, Myvipe, Iwiw korszakra, természetesen ezekből én se maradhattam ki. Egyik alkalommal ismerősök kutatása közben jött egy ismeretlen levél, egy nagyon kedves, udvarias, szép lány fotójának a kíséretében. Pár napos rövid ismerkedés után a tettek mezejére lépve, a most már harminckettesek terére beszéltem meg vele a találkozót. Szépen felöltözve, frissen borotváltan ahogyan azt kell vártam a megbeszélt helyen. Próbáltam tekintetemmel hamarább ki fürkészni őt a nagy tömegből, amikor egyszer csak a meleg nyári napsugarat eltakarta valami hatalmas nagy test a semmiből, vagy 2 fejjel magasabb, és vagy 40-50 kilóval nehezebb leányzó ugrott elő a semmiből! Szia, jött a köszöntés fejem fölül legalább 30 centiről, szia, miben segíthetek jött a válasz is, hát tudod velem beszéltél myvipen, akkor jöttem rá, hogy mi minden csodára képes ez az internet, hát jó oké, de a képeken kissé másképp néztél ki, oh hát igen, féltem, hogy ha a valódi képeket küldöm el, szóba se állsz velem.

Hirdetés

Ha már itt vagyunk lenne-e kedved esetleg beülni valahova meginni valamit, vagy enni esetleg tevődött fel az udvarias invitáló kényelmetlen kérdésem, fogyókúrázom, jött a válasz, és nem tudtam magamban tartani a gondolataimat, így véletlenül a számon kicsúszott a feltevésem, gondolom még nagyon az elején jársz, vagy nem hallotta, vagy fel se fogta amit mondtam, mert hirtelen megjegyezte, hogy egy "kis" könnyed est ebéd jól esne neki. Fel is ajánlottam neki, hogy üljünk be egy kínaiba, de ő nem, inkább menjünk egy közértbe, kicsit furcsállva a kérését, de eleget tettem neki. A túloldali sarki közértbe illedelmes köszöntést követően előre engedtem a lánykát, aki elpirosodott arccal, csupa bájjal, vissza fogott stílusban kezdte el felsorolni a pultosnak a követeléseit: 40 deka párizsi, 10 darab zsömle, 2 liter kóla, 3 db paradicsom, 1 kis dobozos kakaó, 1 szál lencse kolbász, és 3 db túrórudi. És neked mit adhatok szegezte felém a kérdést az eladó srác, én már ettől is jól laktam köszönöm. Ki ültünk a Mária utcai templom térre ahol szépen megterített magának a padokon, majd elnézést kérve tőle, megkértem legyen türelmes amíg találok kis wc-hez alkalmatos helységet, majd teljes erőből sprint a 4- 6-hoz villamoshoz.


Hirdetés