Épp kirabolták a házamat, amikor hívtam a Rendőröket. Na, így kell Rendőrt hívni


Éppen alváshoz készülődtünk, amikor a feleségem kérdezte, hogy a garázsban úgy hagytam a lámpát, mert most ég. Kinézek és látom ám, hogy négy markos cigány legény serényen pakolja kifelé a szerszámaimat és egyéb cuccaimat és az utcán álló teherautóra pakolják nagy serényen.

Hirdetés

Rohanok a telefonért és hívom a rendőrséget de azt mondja az ügyeletes tiszt, hogy jelenleg egy szabad kocsijuk sincs, de nyugodjak meg, amint lesz, jönnek! Majd azzal a lendülettel már le is tette. Nekem meg a fejembe szaladt az adrenalin azonnal! Pár másodperc múlva ismét felhívtam a központot.

Mondom neki, az előbb telefonáltam, hogy jöjjenek, de már nem kell sietniük, nem fognak elszaladni. Ugyanis fogtam a puskámat, és elintéztem vele mind a négyet, helyszínelni meg tényleg ráérnek később is. Szinte le sem tettem a kagylót, négy rendőrautó már ott is volt a házunk előtt, plusz a mentő. Gyorsan meg is fogták a betörőket.


Hirdetés
Az egyik rendőr, kis idő után odajött hozzám és megjegyezte:

- Mintha azt mondta volna, hogy lelőtte mind a négyet.

Mire én:

- Maguk meg valami olyasmit mondtak, hogy nem tudnak küldeni senkit../Retek Pál/

Hirdetés
forrás