Összesett a kisfiam ma a LIDL-ben. A dolgozók olyan dolgot tettek, amit soha nem gondoltam volna róluk


Tisztelt Lidl Magyarország!
Azért írok Önöknek, mert szeretném, ha tudnának róla, hogy a szegedi Makkosházi krt-i üzletükben milyen nagyszerű emberek dolgoznak!
Július 13.-án újranyitott üzletük, ahova én és családom napi szinten járunk vásárolni. Nagyon szeretem, mert az eladók kedvesek, felkészültek, az árak nagyon jók.
Szóval!

Hirdetés
Nagyon vártuk már az újranyitást. Reggel a 7,5 éves fiammal és a 4 éves lányommal mentünk vásárolni az említett üzletbe. Éppen friss pékárut pakoltunk a kosárba, mikor a fiam egyszer csak rosszul lett. Összeesett a karomban. Ilyen még nem fordult elő velünk soha, és remélem, hogy ez volt az utolsó. A pékségnél levő dolgozók azonnal ott voltak és a fiamat felkapva már vitték is be egy ebédlő szerű helyiségbe. Mire én a kislányommal beértem, már itatták és etették Ádit.
Sokkot kaptam attól ami történt.
Szinte helyettem csináltak mindent!
Szóval tartották, beszéltették, hogy az eszméletét ne veszítse el. Mentőt kellett hívni. Mikor a kocsi megérkezett, szintén a dolgozók csináltak mindent. Kivitték a gyermekem a mentőbe és közben velem és a lányommal is foglalkoztak.

Hirdetés
Egy szó mint száz!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a rengeteg segítséget, törődést és kedvességet a Makkosházi Lidl dolgozóinak! Nagyon hálás vagyok!
Azóta voltunk már bent a gyönyörűen felújított üzletben. Nagyon tetszik.
Továbbra is Önöknél fogunk vásárolni, mert szeretjük ezt az üzletet!
Köszönöm, hogy elolvasták!
Üdvözlettel és köszönettel!
Buniné Juhász Dóra


Hatalmas tisztelet a LIDL dolgozóinak, és kívánjuk, hogy ezt a jó szokásukat, és emberséges viselkedésüket tartsa meg a Jó Isten. Osszátok, hogy más is lássa, milyen jó emberek vannak még a világon

Hirdetés