Találtam tegnap egy tárcát. Volt benne egy személyi,ezért megkerestem a tulajdonosát, aki köszönet helyett ezt tette velem

Tegnap találtam egy pénztárcát. Volt benne párezer Forint, sok sok papírcetli és egy személyi. A cím ugye nem szerepel a személyin, rendőrségre meg nem szerettem volna vinni, mert nem akartam ott ülni 4-5 órát, ezért úgy döntöttem, hogy megkeresem az illetőt itt a Facebook-on.

Hirdetés
Egy 16 éves lánykáról van szó, Kovács Edina névvel, tehát nem volt kicsi a kihívás, hogy vajon hányezer találatot fog kiadni a Facebook.... Nagyon nehezen lett meg, de végül ráakadtam... Stimmelt a profilképe alapján is. Felvettem Messengeren, ráírok, hogy nálam van a tárcája, erre elolvasás nélkül letilt a picsába. Na, gondoltam, akkor ezt a pénzt most elfagyizzuk, de adtam neki még egy esélyt, hátha az Édesanyja fent van és akkor neki írok ( ha már a személyin fel van tüntetve az "anyja neve", akkor hajrá)... Kimondhatatlan nevű anyuka nevét begépeltem a keresőbe, de vagy 3*csesztem el, mire sikerült. 1 találat (sejtettem) Már csak abban bíztam, hogy anyuka nem heti egyszer néz fel a Facebook-ra. Neki is leírom a szokásos szöveget és a számomat...

Hirdetés
Kb. 3 perc múlva hívott is hálálkodva és indultak is érte. Megérkeztek, a lányka szemlesütve álldogált, de azért elmormogott egy "köszönöm" - öt. Anyuka meg kipattant a kocsiból, puszi, ölelés és egy óriás milka kíséretében kimarta a kezemből a pénztárcát és fejbevágta vele a lányát...

Konzekvencia: Mielőtt letiltasz valakit, előbb olvasd el, hogy mit szeretne.
Peace & Love

Hirdetés