Botrányos és ízléstelen volt a tegnap esti X Faktor. Ezt hogy engedhették leadni?

A bouvet cafeblog érdekes írást közölt a weboldalán, aminek minden sorával egyet értünk. Változtatás nélkül közöljük a bouvet gondolatait :

lyet televízióba engedni mindennek a legalja!


Itt ülök a gép előtt és nem találok szavakat arra amit tegnap este végigszenvedtem az RTL Klub szórakoztatónak tartott tehetségkutatója alatt. A tehetségek keresése úgy tűnik háttérbe vonult és jön a bulvár, a dráma és az alpáriság amit az intelligencia hiánya szül, de kezdjük az elején.


Hirdetés
Volt itt minden. Visongás, egymást túlüvöltés, óvodás idiotizmus, műhiszti, sértődés, vagdalózás. Egy-egy szerencsétlen versenyző kiénekelte a belét is a színpadon, de a zsűri meg sem hallotta, mert semmitől sem zavartatva egymással kárált és pont leszarták, hogy egyrészt mások állnak a színpadon, másrészt ülnek a hátuk mögött a nézőtéren, harmadrészt ülnek a televízió előtt pár millióan.Én a saját kanapémon úgy éreztem magam, hogy menten elsüllyedek.




Hirdetés
Mára már sóvárogva gondolok vissza arra mikor anno a Megasztárban Presszer Gábor, Pély Barna, Soma és a többiek értékeltek. Volt is ott is cikizés és szarva  letörése, de ehhez képest olyan intelligens módon ami tankönyvbe illene. Akik anno akkor szólaltak meg, amikor a versenyző abbahagyta a produkciót, akkor, amikor szót kaptak és maximum valami “hú, látod, micsoda tehetséges?” szerű félmondatot mertek adott produkciók alatt kinyilatkozni. Úgy nézett ki ugyanis, hogy van egyfajta mélységes és elvárható alázat versenyző és zsűri között. És tisztelet a másik munkája, igyekvése iránt. Nem röhögés, nem egymással dumálás, nem oda nem figyelés, hanem az ellentéte.

Tegnap a ByeAlex, Radics Gigi, Puskás Peti, Gáspár Laci által megformált zsűri kvázi lejátszott egy one-night-show-t, magas ívben lesajnálván a versenyzőket és a nézőket. (A zsűritagok nevéről jut eszembe…. pár éve milyen lett volna egy zsűri, benne Szirtes Tomival és Presszer Gabival?) Azt írom ennek a cikknek a címében, hogy “viselkedni képtelen óvodások gyülekezete”, de hidd el, ez a sokadik cím, amit ennek a posztnak kitaláltam, mert a többi ötletemben csak úgy repkedtek volna a káromkodások. De képzeld el, én azért nem káromkodom a saját blogomban, mert azzal úgy érezném, az olvasónak nem adok elég tiszteletet. Engem végtelenül felháborított a tegnapi műsort.


Lehet, öregszem tényleg, de nekem ez a gyerekes viselkedés felnőtt emberektől nem jön be. Nagyon nem. A versenyzőkről nincs sok véleményem: az átkozódó woodoo-babás fickótól én is megrémültem (és nem engedtem volna a jelenetet a műsorba sem), a dundi 17 éves kisfiú hangjától nem lettem libabőrös, a metálzenekar, amitől olyan eksztázisba jött Gáspár Laci számomra kínszenvedés volt, egy lány énekére figyeltem fel, de képtelenség volt kihallani a hangját, mert hangosabbra mixelték a zsűri veszekedését és ByeAlex duzzogását, mint a lány énekét. Summa summarum, remélem, jövő szombaton elfelejt majd a lányom szólni a műsorról. Én biztos, hogy sunnyogni fogok.

Hirdetés

 forrás és forrás2