Miért van minden iq barbinak, és ecsethajúnak ájfonja? Megfejtettük !

Miért van az, hogy minden hipster egyetemista, budai álértelmiségi, anti-kultúr tucatjóska, futószalagon gyártott IQ-Barbi, médián nevelkedett ecsethajú márijóvokosztcshő és középkorú pocakos pesti panelbetyár ájfónTIZENNYÓCAT vesz magának?

Hirdetés

Ezzel akarnak a magyar alsó -és középosztály előtt menőzni, és a tudtukra adni, hogy mennyire fashion-centric csillámrainbow istenkirály fa@@@@gyerekek, vagy mi?
"Óh, de hát az ájfón az státuszszimbólum!"
Igen, és milyen státuszé? A "hogyan fejezzem ki egy dologgal, hogy mennyire ostoba vagyok, mert megvettem valamit, aminek a 90%-át az életben nem fogom használni, és büszke is vagyok rá marhára" státuszé?
Azt hiszem, hogy megvilágosodtam.
U.I.: Az előbb nem felsorolt csoportokba tartozó személyektől elnézést kérek, amennyiben megbántottam hőn szeretettet fröccsöntött műanyag ketyeréjük lelki világát.
Szép napot mára mindenkinek, még annak is, akinek ájfónja van, és annak az egy embernek is, aki Windows Phone-t használ (nem én vagyok az, áh, nem). :)