A cukorbeteg néni rosszul lett, és elesett. Átléptek rajta, mert azt gondolták, hogy részeg..

Tegnap az Árpàd hídnàl csúszott-màszott egy néni , kb. 15-en elmentek mellette, miközben undorító fejeket vàgtatok! Leértem a lépcső aljához, megkérdeztem a nénit, mi a baj. Erre a vàlasz: cukorbeteg vagyok, kérem segítsen, nagyon rosszul vagyok! Elrohantam egy kolàért meg egy csokiért, és miközben segítettem a néninek, mindenki lenézett, mert azt hitték, hajléktalan, és be van rúgva!

Hirdetés

Figyeljünk már oda egymàsra emberek, magyarok vagyunk és összetartàs sehol, csodàlkoztok, milyen az orszàg, közösen tudnànk tenni érte, de ti nagyképűek, flegmák, önzők vagytok! Azoknak, akik elmentek a néni mellett, miközben életveszélyes helyzetben volt... Köszönöm a vilàgnak, hogy arra mentem és tudtam segíteni! Figyeljünk oda egymàsra, az élet az élet! Tàmadjunk fel Magyar nép, hol van az összetartás?
A néni 15 percre rà jobban lett és ment az unokàihoz, akik nagyon vàrtàk!


Hirdetés




Hirdetés