20 ezresnek nézték a kétezrest, meggazdagodott a férfi!

Döbbenetes történet kering az interneten. Egy férfi kétezresekkel fizetett ki egy 4 millió forintos autót. Az eladó csak később vette észre a csalafintaságot. IDézzük a pontos levelet :

" A minap autóvásárlás előtt álltam, és nagyjából aznap jelentek meg ezek az új kétezres bankók. Gondoltam, hogy megpróbálok azzal fizetni, mert egy ismerőstől vettem a kocsit, tehát, egy nagy röhögésre számítottam reakcióként.

Hirdetés

Ezzel szemben a cimborám zokszó nélkül húszezresnek vette a kétezreseket, és megúsztam 400 ezer forintból az adásvételt.

Persze a legvégén azért szóltam neki, hogy azért nézze már meg jobban azokat a bankókat, és akkor jött is a fent említett röhögés.

Komolyra fordítva a szót, rengeteg ember félre nézi a pénzt, mert roppant mód hasonlít a húszezresre.
FOKOZOTT figyelemmel legyünk az új kétezressel,mert rossz esetben 18 ezer forintot bukhatunk vele, ha nem vagyunk elővigyázatosak.


Hirdetés



Hirdetés