Sírva , befulladva hívtam a mentőt, aki ezt mondta : " Vegyen nagy levegőt, majd elmúlik ! "

Nektek mi a véleményetek a mentős hozzáállásáról?

Tegnap este felé allergiás sokkot kaptam az új gyógyszeremtől.Begörcsölt a nyakam és a légzőizmaim.Sírva hívtam fel a mentőket hogy nem kapok semmi levegőt és a görcs miatt ami a nyelő-és légcsövem szorongatta hánytam is.

Hirdetés
Erre a diszpécser : -Vegyen nagy levegőt majd elmúlik...
Ennyi volt a válasza majd elköszönt és lerakta a telefont.
Eddigre semmi levegőt nem kaptam,úgy botorkáltam be a saját lábamon az SBO-ra ahol azonnal lélegeztettek maszkkal és kaptam erős gyógyszereket vénásan és infúziót meg inhalátort kaptam.A doki közölte akkora görcs van a torlómban hogy nem lát bele.1 óra múlva lelohadt és kaptam levegőt.Eszméletlenül féltem.És a mentős meg rémtette a telefont..


Hirdetés



Hirdetés