Tescóban vásároltam bacont húsvétra.. NEM kellet volna, ezt találtam benne, amikor kinyitottam

A Húsvét közeledtével a családom nap, mint nap rágja a fülem azzal, hogy ennének már egy kis sonkát, szalonnát, tojást, tormát stb...ezért úgy döntöttem, hogy készítek nekik egy kis őzgerinces husit. Azonban, amikor kibontottam a bacont, annyira felháborodtam, hogy nem tudom szavakba önteni...

Hirdetés


"Fel vagyok háborodva... Több, mint 2 ezer forintért vettem 2 doboz bacont tegnap a Tescóban. Direkt megnéztem a szavidőt és 2017.03.30 -ig jó a szalonna...elvileg.... Erre ahogy ma készíteném az őzgerinces husit, veszem elő a hűtőből a bacont, és fel volt puffadva a doboz - a bomló hús termelte gáztól, és nagyon büdös is volt."


Hirdetés

Így hajnal fél 1-kor hova menjek szalonnáért? A Tesco nincs a közelben...Hogy van képük ilyen terméket árusítani? Irtó módon mérges vagyok. Nem először járok így, munka és a gyerekek elrendezése után, elkezdenék készíteni a családnak egy kis ebédre valót és ilyet kellemetlen helyzetbe kerülök..."

Hirdetés