10 kép, ami bebizonyítja Neked is, hogy a sisak nem játék!

Sokan gondolják azt, hogy " ez velem úgysem fordulhat elő " és nem vesznek fel sisakot. Kerékpározók, motorozók, építkezésen dolgozók. De amikor bekövetkezik a baj, akkor hálát adnak az égieknek, hogy volt rajtuk sisak, ami szó szerint megmentette az életüket. Ez a 10 ember nagyon hálás, hogy aznap nem mulasztották el felvenni a sisakot..

Hirdetés

Ezek után, soha ne indulj el sisak nélkül, ha a munkahelyi szabályok megkövetelik, vagy kerékpáros - motoros vagy ! 

Snowboardoztam, és egy rosszul elindított ugrás során a fejem a vaskorláttal ütközött. Megmenekültem !




Kerékpáros balesetem volt. A sisak életet mentett



Gondold el, hogy a sisak hiányában a koponyádat radírozta volna le. A koponya puhább, mint az acél !


Az Orlandói Rendőrség tette fel ezt a képet a twiterre . " Egy tisztünk életét mentette meg a sisakja, ami megállította a becsapódó lövedéket "


Harley Davidsonos férfi arcát óvta meg a plexi


Falnak csapódtam a motorommal, az arcom ugyan megsérült, de élek !



Hirdetés
Egy építkezésen vagyok műszaki ellenőr. Hálás vagyok magamnak, hogy felvettem aznap is a védőfelszerelésemet.


Mit művelt volna ez az esés a koponyájával sisak nélkül?







Hirdetés