A Spárban vettem egy kinder tojást húsvétra a kislányomnak. EZT találtuk benne !


Még húsvét alkalmából vettem a kislányomnak egy kinder tojást a helyi Spar-ban, de csak most bontottuk meg. Lehet nem kellet volna.. 


Hirdetés
Ezzel a levéllel nem riogatni szeretnélek titeket, csak figyelemfelhívás céljából írom le, illetve nagyon dühös is vagyok, hogy ez egyáltalán megtörténhet! Ugyanis ez az ártatlan ajándék  majdnem a 4 éves kislányom életébe is kerülhetett volna! Kibontás után egy pici tű szerű fémdarabot pillantottam meg a tojás közepében! (kép lentebb) Ilyet én még életemben nem láttam!! Nem igazán értem, hogy engedheti meg ezt a gyártó de már kapcsolatba léptem a fogyasztó védelemmel, akik a gyártót felkeresve remélem választ kapnak, illetve kapunk erre a dologra. Azért írom le mindezt, hogy nagyon vigyázzatok az ilyen tojásokkal, sose lehet tudni mi kerül bele! Ez is csak a nagy szerencsén múlt, hogy én bontottam ki a kis lányomnak és láttam meg először!

Hirdetés


Kérlek titeket osszátok meg ezt az üzenetet, hiszen ez a hazánkban is népszerű édesség ezek szerint nem várt meglepetéseket is tartalmazhat!

forrás

Hirdetés