Cipőre és munkára lenne szüksége az Ópályi családnak. Szégyenlik magukat, hogy kérniük kell, de már nem bírják tovább

Bízom benne, hogy vannak még jó emberek a földön.

Engem Nagy Róbertnek hívnak, 18 éves vagyok és édesanyámmal, tesómmal élek, szegény
körülmények között, anyukám 42 éves, közmunkán dolgozik szinte egész nap, de sajnos
a fizetés amit kap, egyáltalán nem elég, napról napra kell élnünk, és sokat kell
nélkülöznünk. Anyunak a fizetése sajnos eddig is nagyon kevés volt, de amiben lakunk ház nem a miénk, mert régóta nem tudtuk fizetni, és anyukámnak a fizetéséből minden hónapban levonnak 33%-ot, tehát most már még kevesebb a havi bevétel. Rengeteget szoktunk járni nyáron napszámba, meggyet, uborkát, almát szedni.

Hirdetés



3-an élünk, mindenben segítsük egymást, amiben
csak tudjuk, és összetartunk, mégha nehéz élet és sors is jutott nekünk.
Anyu próbál erős lenni, de tudom, hogy nem könnyű, mert mindennap
azon kell gondolkoznia, hogy mit tegyen le nekünk az asztalra, hogy mit főzzön,
esténként szoktam hallani ahogy sírni szokott.
Nagyon kevés pénzből élünk, néha amikor jön egy kis plusz alkalmi munkákkal, akkor
azok elmennek a számlákra, amiket alig győzünk fizetni
de még így sem elég ... sehogysem.

Én most azért írtam önöknek, mert segítséget szeretnék kérni,
tudom, hogy nem ismernek minket, de én már nem tudom, hogy mit tehetnék, és kihez kellene,
forduljak, már csak az emberekben bízom, a megmaradt reményem, hogy a világban
maradtak még jólelkű, önzetlen emberek, akik segítenek a bajbajutott embertársaikon, én
ebben bízom.


Hirdetés
Nagyon szégyenlem magam, de sajnos bármilyen segítség jól jönne,
élelmiszer, ruha, tisztító és tisztálkodó szerek, bármilyen étel,ital, ennivaló, Én 182cm vagyok elég magas, és 69 kiló, a tesóm 180cm és 70 kiló, lábméretünk 44.es, anyukám 165cm és 65kiló, lábmérete 38.as.

Nagyon szomorú vagyok, hogy segítséget kellet kérjek,
de úgy érzem, hogy muszáj megtennem. Fürdeni lavorban szoktunk, tüzelni csak az egyik szobában tudunk, bár nem tudom, hogy a fa ami van meddig lesz elég nekünk. Elnézést szeretnék kérni, ha megbántottam valakit a levéllel, a segítségkérésemmel.
Ha esetleg tudna valaki segíteni, az nekünk leírhatatlan boldogság lenne, tudom jól, és hiszem
hogy ezen a földön vannak még jó emberek. Előre is tiszta szívemből, nagyon szépen köszönöm!
Minden tisztelettel: Nagy Róbert

Itt van pár kép rólunk, a körülményekről, az egyik képen az unokatesónk is rajta van Évike, sajnos
ők is nagyon szegények, de szeretjük egymást és összetartunk ez a legfontosabb.
És kérem aki tudna segíteni jelöljön be, vagy írjon üzenetet és előre is nagyon szépen köszönjük.
A PONTOS CÍMÜNK: Szabolcs megye, irányítószám: 4821. Ópályi, Rajk László út 103.
Szívből köszönjük szépen.
Robi elérhetősége:

Hirdetés