Egy vak férfi kitálal. Ki vesz nekem olyan szemüveget ami megvédi a szemem? Ki csináltatja meg a fogaimat?

Egy vak férfi leírta az igazi véleményét egy másik vak emberről, aki egy közösségi csoportban kért magának ezt, azt, és végül kiderült, hogy nem is lett volna szüksége rá. 

Hirdetés

" Szomorúan vettem és veszem tudomásul egy csoport tagtól hogy egy vak vezető kutyás 
De már több oldalon is megtette ezt. 
Volt hogy vezetékes telefont kutyatápot és úgy tudom hallókészüléket vagy annak az árát kérte. 
Pár hónappal ezelőtt a vadonatúj iPhone 5S típusú vakbarát telefonját elcserélte egy emberrel egy másik állítólag törött telefonra. Ezt megosztotta a Facebookon olyan módon hogy őt mennyire becsapták. Erre valaki létrehozott egy olyan csoportot amely gyűjtést szervezett a számára hogy új telefonja legyen. Én is vak ember vagyok aki vak vezető kutyával közlekedik. Elkezdték sajnálni és elkezdték neki összedobni a pénzt új telefonra. A feleségem beírt ebbe a gyűjtögető csoportba hogy én is vak vagyok nekem is sok mindenre lenne szükségem de nem kérekgetek és nem sajnáltatom el magam. Erre az volt A válaszuk hogy irigyek vagyunk. Amikor valaki felajánlott egy úgymond középkategóriás vakbarát Samsung Galaxy S4 típusú telefont akkor ez az emberke hallgatott. Tehát nem felelt meg neki egy használt telefon . A végén egy hölgy beírt a gyűjtögető csoportba hogy ők dobták össze ennek az embernek az iPhone 5S típusú telefonra a pénzt három hónappal az ominózus eset Előtt. És feltette a kérdést hogy ez miért nem felelt meg neki. Válasz nem érkezett de végül összegyűjtötték neki a pénzt egy új telefonra.
Megosztottak lettek ezek után Szegeden az emberek a vak vezető kutyával közlekedő emberekkel szemben.
Mivel az én kutyám is ugyanolyan sárga labrador mint ennek az emberi ezért a telefonos ügy miatt melyben ez az ember a csoportban megnevezte azt az embert akivel elcserélte a telefont ezért már két alkalommal akartok a cigányok leszúrni Szegeden. 
De én nem vagyok vak létemre egy beszari ember és közöltem velük hogy személyigazolványt nem fogok nekik mutatni hogy nem én vagyok a kunyeráló ember hanem más cigány ismerősöm emberekkel igazoltam magam.
Attól tartok de nagyon hogy ezen kéregetések miatt azt fogják mondani az emberek hogy mi vakok vagy kutyás vakok kihasználjuk a fogyatékosságunkat tehát vissza élünk vele És nemhogy az utcán nem fognak segíteni nekünk hanem szavakkal esetleg tettleg fognak bennünket bántalmazni!
Nos most én fogok ebben a csoportban kunyerálni!
Ma voltam a jampi kutyámmal állatorvosnál és 29 000 forintomba került. Ki tudja valaki ezt nekem fizetni?
Tönkrement az a napszemüvegem amely elég drága mivel védi a szemem a természetes és mesterséges fénytől hogy ne süljön ki a szemem ez a szemüveg is több tízezer forintba kerül. Valaki esetleg eltudna vinni egy látszerészhez és megengedi nekem hogy kiválasszam a nekem tetsző keretet és kifizeti nekem a szemüveged lencsével együtt? ? Utána diktálás

Hirdetés
Szükségem lenne egy Apple vakbarát laptopra melynek az ára 300-500 000 Ft-ba kerül. Valaki tudna nekem venni egyet?
11 db fogamat kellene pótolni a felső fogsorom nál. Több 100 000 Ft-ba kerül még a legolcsóbb anyagokból készítve is. Valaki esetleg ki tudja nekem ezt fizetni? 
Valójában amiket felsoroltam arra mindegyikre szükségem lenne. De inkább dolgozom és valamilyen módon összegyűjtöm ezekre a dolgokra a pénzt. Egyébként a nyugdíjam is kevés a fogyatékossági támogatásom sem túl sok És a fizetésem is szégyen teljesen kevés.
A feleségemnek is kevés a jövedelme és egy önkormányzati lakásban lakunk melyet fent kell tartanunk. Sőt a kutyámról is nekem kell gondoskodni. . De nem fogok sem szégyent sem haragost esetleg haragosukat hozni sem magamra sem pedig más vak vagy kutyás vak emberekre sem azzal hogy kiöregedtek és kunyerálok különböző csoportokban.
Ezért arra kérek szépen mindenkit hogy ne dőljön be ennek az embernek! Tudom hogy ők is ugyanolyan szegények mint én de azért mindennek van határa!
A azért vetemedtem erre a galád írás létrehozására mivel én is megelégeltem és több ember is megelégelte azt hogy ez az ember ilyen dolgokat művel . És név szerint nem nevezem meg azt vagy azokat az embereket akik megkértek hogy írjam meg ezt az írást ezen az oldalon.
Ezek után nyugodtan tiltsa tok ki akár ebből a csoportból akár tiltása tok le a Facebookról de muszáj volt megírnom ezeket a szomorú és felháborító dolgokat!
További szép napot mindannyiótoknak!
Tamás és jampi kutya
Elnézést kérek ha hibák vannak az írásban de sajnos a telefonnak a diktáló funkciója még nem tökéletes és néha helyesírási hibák esnek és összekeverednek a szövegek. ezen az oldalon már többször úgymond kéregetett és kéreget. " 



Hirdetés