Keresem azt az idegent aki ezt tette velem! - remélem így eljut hozzá az üzenetem!

 Kérlek titeket osszátok! Keresem azt az idegent aki ezt tette velem! - remélem így eljut hozzá az üzenetem!

 Ezzel a bejegyzéssel egy olvasónk kérésének szeretnénk eleget tenni, aki ezt a levelet küldte nekünk és megkért minket, hogy tegyük közzé!


Hirdetés
Nem is tudom, hol kezdjem, de köszönöm neked kedves becsületes megtaláló, aki voltál olyan kedves és az elvesztett pénztárcámat, amit valószínűleg a nyugati aluljáró fele hagyhattam el MINDEN tartalmával együtt visszahoztad hozzám és beledobtad (gondolom a lakcímkártyám alapján) a postaládánkba!

Mondhatnám azt is, hogy az életemet mentetted meg ezzel!

Ezúton is szeretném elmondani, hogy nagyon hálás vagyok neked ezért. Nem csak hogy visszahoztad, hanem, hogy észrevetted és vetted a fáradtságot felvenni a földről, majd elhozni hozzánk. (sértetlenül!!) Kár, hogy nem tudlak archoz kötni, igazán becsöngethettél volna, ha már úgyis elhoztad idáig. :) Úgy érzem sokkal tartozom neked ezért és nagyon bánt, hogy nem tudtam ( tudom ) megköszönni személyesen. Ezt a levelet azért írtam és teszem közzé, hogy hátha legalább ilyen formában eljut hozzád köszönetem!


Hirdetés

Igenis tudja meg ez az ország, hogy vannak még hozzád hasonló ritka becsületes és önzetlen emberek!

Köszönöm Neked :)

Kovács Ildikó

Kérlek Titeket osszátok, hátha eljut ehhez a becsületes emberhez ez az üzenet!



Hirdetés