Letört a fogamból egy kis darab, fogorvoshoz mentem, " ingyen " , de mégis pénzt kért. A fogam pedig a hibájából kiesett

Ingyenes fogászat 7000 forintért, ami semmit nem ért!
Egészség! Ügy! Botrány!
Anonim: Letört a rágófogamból egy kis darab, a hátsó részéből, ami egyáltalán nem fájt! Körzeti orvosomhoz mentem!
Nyugi, nem Szegeden, de egy szegedi lánnyal történt!
Kifúrta, betömte, csapot tett bele, közben már szóltam, hogy fáj!
Furcsa volt, hogy 7000 Ft-ot kért!!!

Hirdetés
Amikor rákérdeztem, közölte, jobb (???) anyaggal dolgozott! Számlát nem kaptam!
Eltelt egy hét, visszamentem és közöltem, napi 3-4 Flectoron élek! Ekkor megkopogtatta, tesztelte hidegre, melegre, nézegette, mindenre fájt!
Kérte, vegyek egy bizonyos fogkrémet (???), azzal elmúlik!
Csak néztem, gondoltam, a tömést kiszedi, idegelni kellene, de ő az orvos, így fogkrém lett.
Megint szenvedtem egy hetet, majd irány vissza!
Megint kopogtatás,érzékenység vizsgálat! Injekció, s várjak kint. Bementem, mire közölte váratlanul: ebből húzás lesz!
Mozog, szerinte! Így húzás lett!
Ezek után a kérdésem: Jogosan kért pénzt?
Ha állítólag mozgott, akkor első alkalommal miért nem látta?
Számlát nem kellett volna adni? Fizetett esetnél nincs garancia?


Hirdetés



Hirdetés