Tavaly már átverte az országot ez a " kismama " , idén újra kezdte!

Emlékeztek még tavaly mekkora botrányt kavart ez a csaló kismama az interneten? Nos, úgy tűnik nem tanult belőle!


Hirdetés

Országszerte jönnek az újabb panaszok, hogy valaki megint ilyen módszerrel kéreget. Itt az eredeti kép a segítséget kérő anyukáról, meg az eltűnt apukáról is, mert úgy néznek ki mint aki rászorul a segítségre...? DE mások kizsigereléséből élnek!!!! Hazudoznak, átvernek embereket, lakbért se fizettek! Lehet sajnálni. De nem érdemes. Mi szóltunk! Csak idén több száz ezer forintos hátralékkal eltűntek! A figyelmét hívnám fel mindenkinek! Nagyon vigyázzon velük, mert csalók!!!

Idézet pár anyukától, akit átvert!

Hirdetés

Igen aztán egy másik csoportban neki állt kéregetni a születendő gyereknek meg a kislánynak mert nem volt mit enniük!Többen is segítettünk neki csomoan én is:( Pelenkát tápszert baba kaját stb-t küldtünk neki volt aki babakocsit adott meg játékokat amit másnap eladásra kínált!:(Ja és még pénzt is kért én meg megkérdeztem tőle,hogy is van ez erre én voltam a szemét! És akkor törölte a facebookját 32000 kért valakitől csekkre

Valaki pàr napja kirakta. Rögtön mondtam hogy a környezet nem olyan mint aki ràszorul és gyanús nagyon hogy az olxen hirdeti magàt de itt nincs 1 csopiban sem…lehurrogtak de bejött a megérzésem. Remélem nem sokatokat kàrosított meg!!

A több ezer megosztás végett biztos sokan adtak neki dolgokat, amiket ő vagy eladott, vagy elcserélt. A lényeg, hogy az emberek jóhiszeműségét kihasználva szerzett anyagi hasznot magának.

Hirdetés