Egy kétségbeesett anya ma feljelentést tett. Szívszorító, hogy miért tette ezt


Feljelentést megtettem, ahogy ígértem pedig ez volt életem legboldogtalanabb napja!
Nem titkoltam és felvállaltam, hogy meddő vagyok és nem lehet gyerekem csak lombikbeültetéssel... és ma közölték velem reggel mikor hívtam a Meddőségi klinikát, hogy elvették az állami támogatás nagy részét, egy tollvonással elintézte a családbarát kormányunk így nem mehetek beültetésre csak nagyon nagyon sok hónap múlva... vagy fizetek szó szerint milliókat...

Hirdetés

A lenti sorok szóljanak minden politikusnak akik ezt a döntést meghozták:
Elveszitek nőktől, hogy anyák legyenek, pároktól, hogy gyermekük legyen és családjuk legyen! Milyen emberek vagytok Ti?! Tönkreteszitek emberek életét és Ti beszéltek arról, hogy hogy segítitek a gyermekvállalást?! Kinek segítetek Ti????? A kisebbségünknek, azért, hogy ők szüljenek már 12 évesen ugyanolyan semmirevaló embereket, mint ők maguk?! Mi hülye magyar emberek meg azért megyünk minden nap dolgozni, hogy a levont rengeteg adónkból a drága kisebbséget támogassuk?


Hirdetés
Ez így tökéletes???????? Vagy focipályát építünk mert az a legfontosabb milliárdokból?! Ez így normális ebben az országban? És én meg a hozzám hasonló több tízezer nőtől és férfitól elvettétek az utolsó reményt, hogy gyerekük legyen?! Nem szégyellitek Ti magatokat? Ezt mért nem jelentettétek be a médiába erről mért nem beszéltek? Milyen családbarát kormány vagytok Ti???? Menjetek be egy meddőségi központba és nézzétek meg, hogy sírnak a nők akik mindent megtettek volna azért, hogy gyerekük legyen és Ti elvettétek tőlük!!!!!! Hogy sírja el magát az asszisztensnő a telefonba mikor egy meddő nőnek aki évek óta küzd, hogy gyereke legyen azt kell neki mondani, hogy majd egyszer, talán, valamikor, évek múltán mikor már kifutott az időből rá kerülhet a sor.... Mit tettetek???????

Ez Orbán Viktornak szól aki aláírta a támogatás megvonásról szóló határozatot:
Bánom minden egyes percet az életemből amit egy olyan országban éltem, ahol egy ilyen ember miniszterelnök lehet!!!!!! És gyerekem lesz nekem is a másiknak is mert Mi magyar nők tudunk úgy küzdeni, hogy egy ilyen ember mint Ő maga soha a nyomunkba sem érhet! - forrás

Hirdetés