Ma bunkózott a Pennyben a kasszás srác, hívattam a főnökét, aki még rátett egy lapáttal.. Mit tehet az ember ilyenkor?

Ma történt velem.
Úgy gondolom, jogosan írtam meg azt a panaszlevelet, amit az alábbiakban megosztok mindenkivel.
"Tisztelt Penny Market!
A mai napon az Önök üzletében vásároltam, ahogy egy pár hónapja már heti szinten megszoktam ..

Hirdetés
Előttem vásárolt és fizetett a barátnőm, majd amikor az én tételeimmel végzett a pénztáros, egy szó nélkül az utánam következő vevővel foglalkozott. Kicsit vártam, de miután nem is nézett rám, megkérdeztem, hogy az 500 Ft-os ajándék utalványt miért nem kapom meg? Ekkor megláttam, hogy a gép gyűrötten adott ki egy slejfnit, ami valóban használhatatlannak tűnt, de gondoltam, majd nyomtat egy másikat.

Nem ez történt.
A fiatal eladó fiú felcsattant és minősíthetetlen hangon kezdett velem kiabálni. Ekkor közöltem, hogy szíveskedjen kihívni a főnököt, mert beszélni szeretnék vele.
Miközben pakoltam el a vásárolt holmikat, vártam a főnököt. A biztonsági őr és a barátnőm is hallotta, hogy miként alázott engem tovább ez a pénztáros, miféle minősíthetetlen jelzőkkel illetett szerinte egy rongyos 500 Ft-os kupon miatt.
Megérkezett a főnöknő, aki azt ajánlotta, hogy "keres" nekem egy másik 500 Ft-os kupont, de én erre nem tartottam igényt.

Én bemutatkoztam a hölgynek és elmondtam, hogy én vagyok a VEVŐ.
Döbbenten hallgattam ezt a minősíthetetlen viselkedést és azt is közöltem, hogyha ez az alkalmazott az én alkalmazottam lenne, már nem lenne az!
Az Önök üzlete mellett épült és nyílt nemrégiben egy új Lidl áruház. Az ottani áru kínálat nekem egy ideje nagyon szimpatikus volt, de gondoltam, kipróbálom a Penny kínálatát. Valószínűnek tartom hogy az önök 500 Ft-os kupon akciója egy jó marketing fogás a verseny szellemében. Felnőttként is szívesen játszanak az emberek, de úgy gondolom, az 500 Ft kedvezmény is említésre méltó ebben a nagyon furcsa világban.

Hirdetés
Mindezek után én mégis arra fogom biztatni az összes barátomat és ismerősömet, akik szintén itt a környéken laknak, hogy ezt az áruházat messziről kerüljék el ! Válasszák helyette vagy a másik Penny üzletet, (mint ahogy a neve is mondja, minden Penny számít ), vagy a konkurens cégeket.
Kifejezetten sértőnek és gorombának tartottam ennek a fiatal embernek az összes megjegyzését, aki még azután is utánunk szólt és még durvábban, miután el akartuk hagyni az üzletet és a főnöke is hallotta a kirohanásait. A sorban álló vevők is hallották a lefolytatott párbeszédet, megoszlottak a vélemények. Sokan mellém álltak és azt mondták, minősíthetetlen.

Fentiek alapján döntsék el Önök, hogy mekkora kárt tud okozni egy ilyen modortalan alkalmazott, mekkora veszteséget tudunk mi vevők okozni Önöknek, pusztán azzal, hogy másik üzletet választunk, mert munkaerőhiány ide vagy oda, a jó modor, a tiszteletadás soha nem fog kimenni a divatból, amit én magam részéről mindig, mindenkinek megadok és megkövetelek!
Köszönettel várom a tájékoztatást, hogy milyen intézkedést foganatosítanak a pénztáros ellen!
Egy csalódott vásárló "



Hirdetés