Napkitörés miatt vagyunk a napokban extrán rosszul

A napokban beszélgettem egy idős barátommal, aki arról számolt be, hogy nagyon nem érzi mostanában magát, egész nap nyomott, és csak pihenne. Az idős korának tudta be ezt, de mivel az én gyerekeim is furcsán viselkedtek a napokban, például a gyerekek képtelenek voltak a saját szobájukban aludni, a legkisebb baba pedig felsírt elég sűrűn éjjel, így arra gondoltam utána nézek mi lehet az oka. Ekkor szinte teljesen véletlenül megláttam a bouvet.cafeblog.hu oldalán lehozott cikket, ahol ő is hasonló dolgokról számol be.

Hirdetés

Ő már utána járt, és arra jutott, hogy napkitörés lehet a rosszul létek mögött. Hogy mi is az a napkitörés?  Mi is valójában a napkitörés? A napszél naponta mutat kisebb ingadozásokat. Napkitöréskor viszont nagy mennyiségű forró gáz hagyja el a Nap felszínét, egy óriási lökéshullám fut át a bolygóközi téren, amely hevesen a Föld mágneses mezejének csapódik. A plazma sebessége és a részecskék száma rövid időn belül sokszorosára nő, így akár 800 km/órás sebességgel is száguldhat a Föld felé, amelynek következtében mágneses viharok törnek ki. Ez mind a technikai berendezéseket, mind a biológiai rendszereket megzavarhatja.   További látványos felvételek: Az, hogy ezek a részecskék elérik-e a Földet, az nem elsősorban a napkitörés nagyságától függ, hanem attól, hogy a Nap melyik részén következik be.- írja a webbeteg 


Hirdetés

Tehát , ez most konkrét bizonyíték arra, hogy mitől voltunk annyian rosszul ?  Szerintem igen, de mindenki azt gondol, amit szeretne !





Hirdetés