Nem igazán tudom, hogy kezdjem ezt a posztot, annyi minden kavarog bennem.


De talán ez a legjobb indítás: te kis gyáva tizenpáréves suhanc, aki ma beintett a Délinél úgy 12 körül, a 139-esről leszállva. Azt hiszed, ilyen vak vagyok, vagy ostoba?! Na ne már kisöcsi, ennél nem tudsz jobbat?! Gondolkodtam, hogy vajon miért tetted… Ennyire felzaklatott téged az, hogy nyíltan megkérdeztem tőled a buszon (igen, hoppá, nem vagyok siket… hallok ám, úgyhogy máskor óvatosan ;) ), hogy mégis mi olyan vicces, vagy mi a vicces rajtam, mert folyton rám bámulva – aztán meg a haverjaidra nézve – röhögsz? 

Hirdetés

Hát bocsáss meg, nem csak te lettél büszkeséggel megáldva, hanem én is, és emellett egy kis pofátlansággal is, mert igen, nyíltan kérdőre mertelek vonni ezért. Te persze csak tagadni tudtál, ááá, csak a barátaiddal beszélgetsz. Ugyan már, figyeltelek! Nem vagyok full kretén, láttam, hogy folyton rám bámulsz, amint éppen siket jelnyelven kommunikálok az édesanyámmal, és azon röhögsz, vagy rajtunk, vagy akármin... de ezt sajnos nem tudtam meg, mert gyáva voltál elmondani. Komolyan, simán mondhattad volna azt, hogy bocsi, de neked tök fura ez az egész szitu, hogy két ember mutogat egymással a buszon, vagy az a fura ahogyan gesztikulálunk közben, tökre megértettem volna, ha ettől zavarba jössz, zavarodban nevetsz. Oké, még nem láttál ilyet, ez új neked, wow. De könyörgöm, akkor mondd azt, és szívesen elmeséltem volna, amire kíváncsi vagy, vagy ami érdekel (tudom, az ilyen értelmi szintűeket mint te, nem érdeklik ezek a dolgok).


Hirdetés
De az, hogy terelsz, aztán meg néhány megálló múlva leszállsz a haverjaiddal a Délinél, megvárod, amíg becsukódik a busz ajtaja és biztos ami biztos elindul, majd utána beintesz nekem és kurvaanyázol (igen, szájról is elég jól tudok olvasni néha, de ha nem azt mondtad, akkor javíts ki kérlek!), ez tényleg a legalja, és csak annyit bizonyítottál be, hogy gerinctelen, gyáva alak vagy. Tudod, volt jó néhány megálló, amíg simán megmondhattad volna nekem a magadét, de gondolom, az nem megy, csak biztonságos távból vagy ekkora király. De kisöcsi, tudod, mikor leszel majd király? Ha kinyílik az értelmed mások felé, az olyanok felé, akik eltérnek az általad vélt „átlagostól” vagy „normálistól”, és képes leszel elfogadni a fogyatékkal élőket (legyen az testi vagy szellemi), és még ki tudja kiket, akikhez ugyan ilyen módon állsz hozzá, és kiröhögsz. ;)



Hirdetés