Szánalmas, ami ma történt velem a Fővámtéri metró állomásnál ! OKULJ belőle ..

S Z Á N A L M A S !
2017.05.18. Ma reggel 8:30 koruli eset:
Fővámtéri metroallomasnal a jegy automatabol akartam jegyet venni. Elottem a srac keszpenzzel fizetett, igy gondoltam en is ahoz az automatahoz megyek, nem a melletelevohoz, mert hallottam, hogy a hajlektalanok eltomitik a visszajaro rekeszt!

Hirdetés
3 vonaljegyet vettem, uj otezressel fizettem + aproval. Eddig minden rendben is volt, majd amikor kiirta,hogy "kerem vegye el a visszajarot", es villogott a "bankjegy" feliratnal a kis nyil, NEM volt benne penz! 4000-rel + par aproval megkopassztottak, es SENKI nem segitett az illetekesek kozul!!!!
Nem akartam elhagyni az automatat, mert gondoltam, hogy egy őr oda jon majd. Ez nem igy tortent!
Egy eppen jegyet vevo embert megkertem, hogy hivja oda hozzam a metronal allo jegyellenort. Eloszor oda jott, majd mondta, hivjam fel a telefonszamot, amely az automatara van irva, mast nem tud csinalni, majd otthagyott.
(Teszem hozza, elotte mar 3x felhivtam,valaszra se meltattak)
Tobbszori kopacsolas utan, mire egy nagyobbat rautottem az automatara, a mogotti szobabol vegre kijott egy "ugyeletes".
Szinten azt mondta, hogy hivjam azt a szamot. Ekkor mar 4(!!!) idegen telefonalt velem egyutt, miattam, az en penzemert, az o idejuket hasznalva erre, a BKKnak, kb 25 hivas, egyszer sem vettek fel!
Erre az ugyeletestol ezt a valaszt kaptam:
"Biztosan szex napot tartanak, mert basznak felvenni!"
?????
Majd parazor o is felhivta, de valasz nem erkezett akkor sem. Ezt kovetoen o is otthagyott.
Szoltam egy nonek, aki ott allt velem (hogy segitsen), megint kertem, hogy hivja oda az ellenort. Az ellenor erre azt valaszolta: "Nem megyek, nekem nem ez a dolgom!"
Ez "csak" 4000 akarhanyszaz forint, DE....

Hirdetés
...Kerdem en:
Hany embert akarnak meg megkoppasztani?
Ennyi sok vissza nem kapott penzbol lehet a nagykoruton felujitani a villamosvagyanyt meg fizetni a biztonsagioroket akik semmit nem segitenek a bajbajutottakon ilyenkor!
A BKKnak pedig csak gratulalok, -az ugyeletest idezve- hogy szex napot tartanak es basznak felvenni telefont! De ha az o penzukkel tortenne ez, akkor biztosan intezkednenek!
Ezutan pedig mentem Budara, a BKKhoz, ISMET egy jegyet elhasznalva, ahol felvettek a jegyzokonyvet, de garancia NINCS arra, hogy visszakapom a penzem!
Ha valaki bajba jut, egyik illetekes sem segit, de ahoz nagyon van eszuk, hogy mindenkit buntetgessenek!!!!!!!
A visszajarobol meg vasarolni akartam, de mivel elnyelte a gep, haza kellett jonnom penzert, ami ISMET plusz ketto jegyembe kerult.
GRATULALOK BKK!!!!!! KOSZONOM A NULL SEGITSEGET ES AZT, HOGY SENKI, SEMMILYEN TANACCSAL NEM TUDOTT SEGITENI ES EZEK UTAN MEG GARANCIA SINCS ARRA, HOGY VISSZAKAPOM A PENZEM.
Hany ilyen, vissza NEM ado automata van meg Budapesten?
Hany embertol fosztjak meg a penzt?
Budapest, Fővámtér, A 30-as automata.



Hirdetés
forrás : Anna Prókai, Facebook.