Zokogva hunyt el ma a kutyám.. Valaki megmérgezte az udvarunkba bedobott étellel

Egy elkeseredett szomorú olvasónk kérte a segítségünket. Alább közöljük a teljes levelét: 

Tisztelt Emberek

A mai napon valakinek útba lehetett az én egyetlen csupa szív hű társam, akit saját gyermekemként szerettem, és családtagként kezeltük.  Ahogy haza értem a munkából, az a látvány fogadott, amit a képek is tanúsítanak. A kutya az oldalán fekve, gyorsan lihegve, habzó szájjal feküdt, kifejezéstelen rezignált tekintettel. Azonnal hívtam az állatorvost, aki elindult rögtön hozzánk, de közölte, hogy az állatnak már csak percei vannak hátra a tünetek alapján. 


Hirdetés
Igaza is lett sajnos.. Pár perccel később elhunyt az én igaz jó barátom :( 

Azért írtam ezt ki, mert talán könnyebb lesz így őt elengednem, és hátha látott valaki valamit. Kérlek benneteket, hogy egy örök társ emlékére ezt a cikket osszátok meg, had tudja meg mindenki, hogy milyen emberek vannak ezen a planétán.. Mit és kinek ártott Ő .. ? 



Hirdetés