Anikó kapott egy műsort, de nem fogja kitalálni,hogy milyen témákat fognak boncolgatni ebben a showműsorban


Végre elmondhatom milyen boldog vagyok!!! 😃😃😃 Ma a Reggeliben mesélhettem arról, hogy egy hatalmas lehetőséget kaptam az Rtl klubtól, és július 3.-án, az Rtl Goldon elindul első, önálló műsorom az Anikó#show. 😍🍬🍭Életem egyik legnagyobb kihívása lesz. Nagyon nagy lelkesedéssel és izgalommal várom. Remélem Ti is annyira fogjátok szeretni mint én ☺️❤️ - Ezt az örömteli hírt osztotta meg Anikó a közösségi oldalán. Nem sokan tudják, hogy Anikó ugyanolyan Talk show-t fog vezetni, mint annak idején Erdei Mónika, azaz a Mónika show főszereplője. 

Hirdetés

Viták, családi botrányok, szerelem, tabuk, és még számtalan érdekességgel fog szolgálni az új műsor. Már nagyon izgatottan várjuk az első adást ! 



Hirdetés