Egy pillanatra ott kellet hagynom folyó ügyeim miatt a fagyis standot.. Mire visszaértem ez fogadott!


Az Arénában dolgozom egy fagyis stanban,ahol kimérős gumicukrot is árulok.
Tegnap idejött egy hajléktalannak tűnő 18-20év körüli srác és kedvesen megkérdezte hogy vehet e belőle 3 szemet mert tegnap óta nem evett semmit(mutat az egyik fajta gumicukorra). Mondtam neki hogy inkább fogadjon el tőlem egy szendvicset. Megköszönte és elment.

Hirdetés
Pár órával később visszajött egy barátjával aki nem tűnt olyan ápolatlannak.Kértek egy-egy pohár vizet és ismét megkérdezték hogy vehetnek e a gumicukorból. Sajnos nem adhattam belőle nekik, de a szendvicsen meg a vizen kívűl mással nem tudtam nekik segíteni.
De megvolt a tegnapi jó cselekedetem. És ezt ma visszakaptam.
Sajnos ha el kell szaladnom mosdóba őrizetlenül kell hagynom a standot,ahova minden kis nyalóka cukor és édesség ki van pakolva.
Ma mikor visszajöttem a mosdóból,ez várt a pulton.
És bebizonyosodott amiben én mindig hittem: Jó tett helyében jót várj!

Hirdetés
Köszönöm annak aki ezt az üzenetet hagyta nekem, hogy este ne kelljen hiányos készlettel zárnom a napot!



Hirdetés