Ha ezt az autóst látja, nehogy megálljon ! Azonnal hajtson tovább, akkor is ha sír a fickó !

Szeretném felhívni a figyelmeteket egy "lerobbant autós" csalásra, aminek bedőltem május elején. Úgy tudom, nem új a módszer, többek szerint évekig ugyanez az illető egy Honda Civic-el csinálta, mostanában válthatott Alfa Romeó 145-re.



Hirdetés
Ha vannak itt olyanok, akiket átvert, írjatok egy bejelentést a brfk@budapest.police.hu címre. Én is ott jelentettem be. Legalább vastagszik az aktája és egy helyre futnak be az esetek. Más csoportokban többen is jelezték, hogy ugyanígy átverte őket és tartozik nekik.
Íme a sztori:

Május 6-án szombaton, kora délután a Városliget Dózsa György út felöli parkolójába behajtva, egy felnyitott motorháztetejű Alfa 145-re lettem figyelmes, igen gondterhelt arcú tulajdonossal. Odamentem megkérdezni, hogy mi a baj. Elmondott egy megható történetet a rákos anyukájáról, akit meglátogatott a kórházban, de mikor elindult haza, kilyukadt a benzincső és elfolyt a teli tank benzin. A benzincsövet már megcsinálta, de csak 400 Ft van nála és így nem tud hazamenni Nyíregyházára. Kicsit gyanús volt a sztori, de segítettem neki. Elmentünk a közeli kútra benzinért (pont volt nála egy 5 literes kanna) és utána még adtam 13.000-et, hogy hazajusson. Így összesen 15.200 Ft-ot kapott tőlem. Telefonszámot cseréltünk, megadtam a bankszámlaszámom és kaptam egy ígéretet, hogy 10-én utalja a pénzt. Féltem tőle, hogy átverés, ezért csináltam róla és az autóról egy képet. A pénzt azóta sem kaptam meg. Többször beszéltem vele telefonon, de csak ígéretek, kifogások és magyarázkodás volt.

Hirdetés

Kicsit kutattam a neten és rátaláltam több hasonló történetre. A leírások szerint arra játszik, hogy az emberek 90%-a egy idő után megunja és nem hajtja tovább a pénzét. Sajnos úgy tűnik elég régóta csinálja. Máshol is közzé tettem a fotóját és írt olyan is, aki 2-3 évvel ezelőtt futott össze vele, sőt olyan is volt, aki azt írta 10 éve!!! futott bele.
Hogy megelőzzük a további átveréseket, itt kép a csalóról és a mostani autójáról, valamint az elérhető facebok-os adatlapjai:

Hirdetés