Ha még egy forró nadrágos tizenéves lányt meglátok, biztos hogy olyan pofont kap a fal adja a másikat

Épp az imént történt meg velem közel 6 éves budapesti tartózkodásom legnagyobb kiégése - pedig sok mindent láttam már.

A metrón ülve épp békésen néztem telefonomon a Demolition Ranch egy részét, amikor is látószögem sarkából látom hogy velem szemben egy 30 körüli nő nagyon mond nekem valamit. Kivettem a fülest, erre újra elmondta a következőt:

Hirdetés
"Kérem, csukja össze a lábát mert ez az én nőiességemet sérti"

Hirtelen azt sem tudtam milyen fejet vágjak, tök szimplán ültem, ahogy minden normális ember szokott, normálisan öltöztem, egy nem feszülős, térdig érő khaki rövidnadrág volt rajtam.
Mondom értetlen fejjel: "Bocsánat?"
"Jól hallotta, elegem van már a magamutogató férfiakból."
Ennél a pontnál láttam hogy ez egy veszett femináci, úgyhogy mondtam neki egy bazdmeget, visszatettem a fülest és leszartam mit magyaráz. Aztán arrébb is ült. :D

Kérdem én, mi a franc köze van hozzá hogy én hogyan ülök, amíg nem lóg ki a péniszem a gatyámból, vagy nem feszül rá a latexnaci a csomagra?

Hirdetés
Ja és lányok, akit mostantól meglátok a városban forrónaciban vagy miniszoknyában, az akkora pofont kap hogy a fal adja a másikat. Mert nekem ez sérti az ízlésemet. Oké?!


forrás 




Hirdetés