Ma Angliában műtöttek, de amikor az orvos Magyarul szólt hozzám megértettem mindent


A tegnapi nap folyamán egy operációt végeztek rajtam Angliában. Nem kell senkinek sem aggódnia, már jól vagyok. A műtét önmagában rutin dolog volt, de volt valami, amit meg akarok osztani veletek...

Amit meg kell hogy osszak veletek az a következő:

Hirdetés

az ápoló olasz volt
a második angol
a sebész angol
az altatóorvos magyar
a két nővér akik átvittek a műtő előszobába angolok
aki ott beszélgetett velem vietnámi
az altatóorvos asszisztense bangladesi
a másik segéd vagy ki egyiptomi
akik felkeltettek, három nővérből kettő kínai
az éjszakás nővérkék indiaiak voltak
a másnapi nővérke spanyol volt




Ami érdekes az egészben hogy több mint a fele elmondta, hogy MAGYARORSZÁGON végezte a tanulmányait! (egyébként én erre büszke vagyok, jó volt hallani.)

Akkor most, köszönöm szépen a műtétet... Anglia vagy Magyarország?

Nem tudom, de nagyon elgondolkodtató!

Ha véleményetek szerint is az, bátran osszátok meg bejegyzésem! Köszönöm...

forrás

Hirdetés