Szabó Zsófi anyukája: " Félek, hogy félvér lesz az unokám! "


Korábban kiderült már, Szabó Zsófi édesanyja nehezen fogadta el, hogy roma férfit választott magának a lánya. Most azonban lányával együtt őszintén beszéltek arról is, milyen családi konfliktust okozott ez náluk.


Hirdetés
Miközben Szabó Zsófi büszke arra, hogy roma férfit szeret, édesanyja folyamatosan nem tetszését fejezte ki ezzel kapcsolatban. A helyzet egyre jobban elmérgesedett, és végül anya és lánya hosszú hónapokig szóba sem állt egymással.

„Jó fél éven keresztül szinte nem is beszéltünk. Borzalmas időszak volt ez mindkettőnk számára, én legalábbis nagyon megszenvedtem. Hiszen ő az anyukám, akivel már csak mi maradtunk egymásnak, mégsem akarta elfogadni, hogy boldog vagyok. Mindenki más látta, csak ő nem” –nyilatkozta Szabó Zsófi, aki a férje, Kis Zsolt miatt sok megjegyzést kapott. Pedig tényleg minden képen látszik, hogy odavannak egymásért Zsolttal. A Story magazinnak még több részletet elárult a családi konfliktusról.

„Azzal, hogy én felvállaltam, hogy egy cigány fiút szeretek és nem foglalkozom a támadásokkal, csak az érzelmeim őszinteségét bizonyítja. Ezt nem kérdőjelezheti meg senki. A saját anyám sem.”

Hirdetés

Szerencsére Zsófi és Pálma asszony idővel megbékéltek, de a színésznő anyjában azért még maradt aggodalom.

„Hazudnék, ha azt mondanám, nem aggódom, ha belegondolok, hogy az unokáim félvérek lesznek, de ők már az én véreim is. És biztosan nagyon fogom őket szeretni” – nyilatkozta a Storynak az édesanya, aki korábban már Zsófinak is mondta, fél, hogy az unokái sötét bőrűek lesznek.


Hirdetés