Tegnap lila foltok jelentek meg a lábamon. Perceken múlott az életem, kiderült ugyanis, hogy bevérzett a belem!


Tegnapelőtt este hirtelen lila foltok jelentek meg a lábamon. Nem akartam orvoshoz futni az éjszaka közepén, ezért feltettem a kérdést ebben a csoportban, hogy mi lehet ez. Abban reménykedtem, hogy mivel itt sok ember olvassa, talán valaki tud segíteni. A válaszok 90%-a trollkodás és sértő megjegyzés volt. Értem én, hogy az ebola meg a szifilisz viccesnek tűnhet egy segítségkérésre válaszolva, de van az a hangnem, ami már tényleg a legnagyobb poénból is tahóságot csinál. Szerencsére privát üzenetben megkerestek néhányan és az egyiküknek köszönhetően nem lett nagyobb baj, most csak egy kórházi szobában kuksolok és nem az intenzíven vagy a hullaházban. Kiderült, hogy egy olyan gyulladástól jelentek meg rajtam ezek, ami miatt néhány kisebb ér elpattant, de nem csak a lábamban, hanem a beleimben is, ami akár halálos kimenetellel is járhat. Mivel időben bejöttem a kórházba, így valószínűleg nem lesz komolyabb következménye az egésznek. Szeretném még egyszer megköszönni a segítséget mindenkinek, aki segített és normális válaszokat adott.

Hirdetés
A másik, amit szeretnék megjegyezni, hogy azt a segítségkérő posztomat valamelyik admin törölte. Nem tudom miért, semmi szabályzatba nem ütközött, miközben rengeteg szabályzatba ütköző poszt és hozzászólás a csoportban maradhat, anélkül, hogy azokat bárki is moderálná. Szerettem volna ezt személyesen megkérdezni az admintól, hogy miért törölte, de mivel nem tudtam, hogy a 8 admin közül kinek írjak, ezért ide írtam ki a kérdést. Azt is válasz nélkül letörölte. Miért?

Egy ekkora csoportot fel lehetne használni annyi jóra: segíteni másoknak, segítséget kérni, tanácsot adni, tanácsot kérni, megosztani jó dolgokat, egy kicsit örülni annak, ha valaki kiír egy jó történetet... Ehelyett szinte minden poszt alatt a veszekedés és egymás szidása megy. Emberek! Most őszintén, kinek lesz jobb attól, ha folyamatosan egymást bántjuk? Attól, hogy a legtöbben nem ismerjük egymást személyesen, még ugyanúgy érző emberek vannak minden poszt és minden komment mögött. Mi van, ha épp egy olyan embert bántasz, aki épp amúgy is teljesen maga alatt van? Lehet, hogy csak rossz napja van, lehet, hogy kirúgták a munkahelyéről, lehet, hogy meghalt valakije... Mi van, ha egy olyan embert bántasz, akinek épp jó napja van, mert mondjuk sikerült egy vizsgája, vagy épp rendes volt vele a főnöke – megér egy sértő komment annyit, hogy elrontsd az örömét? Mi van, ha a kommentjeinkkel olyan embereket bántunk, akikkel még később összehoz minket a sors? Mi lenne, ha téged bántanak meg így? Ha a legjobb barátodat, rokonodat, szeretteidet? Egy sértést vagy egy rosszindulatú kommentet annyira könnyű leírni, de mielőtt elküldjük, hányszor gondolunk bele, hogy mennyire fog ez fájni a másiknak?

Hirdetés
Szóval én most csak annyit szeretnék írni nektek, akik ezt olvassátok, hogy így ismeretlenül is szeretném ha szép/szebb naptok lenne. Tényleg. Mindenkinek. Aki nem hiszi el, morogjon kommentben és neki külön is megírom.

Hirdetés