Ülök a metrón, erre mellém áll jó közel egy nő, és elkezdi bámulni a telefonomat

A mai napon az M3-as metró Nagyvárad tér és a Határ út közötti szakaszon, 16:00 és 16:30 között egy hölgynek nem nevezhető képződmény próbált lopkodni. Felszálltam a metróra és az ajtóhoz közel ültem le. Az ajtó mellett ült egy csajszi, aki a telefonját nyomkodta. Felszállt a szóban forgó "nőszemély" hagy ne mondjam milyen származással (mindenféle rasszizmus nélkül), kb max 165 cm magas, melírozott szőke hajjal, ami lófarokban volt hátrafogva.


Hirdetés
 Egybe ruhában, ami "finom barnás" színű volt. Vállán hasonló színű kis válltáska. Nem volt igénytelen, látszott rajta, hogy nincs rákényszerülve, hogy lopjon. Szép arccal viszont nem áldotta meg a Jóisten. Beállt az ajtóba félig kitolt fenékkel és úgy csinál, mintha "bambulna" mindenfelé. Amikor megszólal a hangosbemondó, hogy "Az ajtók záródnak" ő abban a pillanatban kipróbálta lopni az előbb említett ajtónál ülő lány kezéből a telefont, de valahogy nem sikerült neki és egyszerűen az ajtózáródás előtt üres kézzel ugrott ki. Egy srác is utána nyúlt a nőnek, de már nem érte el. Nos, ha sikerül a lopás, akkor is mire észbe kap valaki az ajtó bezáródik. Nem tudom miért, de két megálló után úgy gondoltam vissza megyek a megállóhoz és ha ott van még megpróbálom lefotózni a rusnya képét. Nos, ahogy átszálltam a másik oldalra, hogy visszamenjek még csak le sem kellett szállnom az ominózus megállóba, beérkezik a metró és a hölgyképződmény is felszáll. Megáll az ajtóba, de fennmarad. A tömött metrón ugyanis éppen ahol állt, annál az ajtónál senki kezében nem volt telefon. Ahogy továbbhalad a szerelvény ő továbbmegy a vagonban és megáll a középső ajtónál. Utána megyek, de nem feltűnően, mintha helyet keresnék. Annál az ajtónál egy férfi nyomkodta a telefont, és mikor próbáltam volna tudtára adni csöndben, hogy mitől foszthatják meg, akkor hirtelen felnézett és a két kezébe szorította a telefont. Talán gyanított valamit. A nő le is tett róla, továbbment a másik ajtóhoz, ott is nagyon nézte a csajszi telefonját, aki szintén a kezében nyomkodta. A következő megállóban leszállt, így már nem követtem, és képet sem sikerült róla csinálnom, ám azt vettem észre, hogy gyorsan átfut a másik vagonba. Ott is tömeg volt, végül láttam, hogy menet közben szintén minden megállóban az ajtók között cserélt helyet, talán jobb prédára vadászva. A Határ útnál vesztettem már nyomát. Talán sikerült lopnia valamit..

Hirdetés

Ha bárki felismeri akár külsőről - tudom elég tág a leírás- , vagy a megfigyelendő viselkedéséről, nagyon vigyázzon az értékeire!! Szerintem a közelben lakik, és ennél a szakasznál fog továbbra is ténykedni.
Sose nyomkodjatok mobilt közvetlenül az ajtóknál, mert szó szerint az utolsó pillanatban kiragadhatják és nem tudsz utána menni, mert az ajtó bezáródik...
Remélem másnak sikerül elkapnia...



Hirdetés