10 kilós fogyásomnak egyetlen arcpirítóan kellemetlen hátrányáról osztanék meg egy szösszenetet.

Sziasztok!10 kilós fogyásomnak egyetlen arcpirítóan kellemetlen hátrányáról osztanék meg egy szösszenetet.
Hazautaztam a szüleimhez, és pakolás közben felcseréltem a már jó motivációs nadrágomat egy 2 számmal nagyobb, bálnakori gatyával. Tekintve, hogy csak ez volt nálam otthon, kénytelen voltam azt felvenni, amikor a két éves kislányommal bementünk Szolnokon a belvárosba nézelődni.
Lötyögött a gatya rajtam, kattanásig húzgáltam két percenként. Máig nem értem, ilyen körülmények között miért tartottam jó ötletnek, hogy betérjünk egy okosjáték boltba. A vége az lett, hogy egy szatyornyi játékkal távoztunk. A boltból kifele jövet már éreztem, hogy a szatyor nem fogja bírni, de azért tovább vonszoltam magam és terelgettem a lányomat is egy pad felé, aki útközben közölte, hogy inni kér. A szatyor kiszakadt természetesen, a széthullott játékokat a hónom alá csaptam. (Közben ne felejtsük el, hogy a nadrág előszeretettel vándorolgatott le a derekamról, amit továbbra is fél kézzel húzogattam. )
Mikor a padhoz értünk, elkezdtem előbányászni a cumisüveget, odaadtam neki, és közben próbáltam betuszkolni a táskámba a játékokat és a táska aljából előcibálni egy még használható nejlonzacskót. Nem sokkal ezután arra lettem figyelmes, hogy a kislányom a cumisüvegből szivárgó teával egy cigicsikket rajzol körbe, néha a betonhoz nyomkodva a gumis végét, amitől nyilván agyf*szt kaptam. Így elmartam tőle és amennyire tudtam, fertőtleníteni kezdtem. Ettől dührohamot kapott, ugrott kettőt, fordult hármat és már ott sem volt. A nyitott táska a padon, a gyerek méterekre tőlem, cuccok szanaszét. Mérlegeltem, hogy vagy visszacipzározom a táskám és közben végignézem, ahogy kipukkasztja egy autó a gyereket vagy otthagyva kaszát kapát utána eredek.
Nyilván az utóbbit választottam.
Miközben teli torokból üvöltöttem, hogy "állj meg, mert megnyakallak" a bálnagatya futás közben cserben hagyott és lecsúszott combközépig... A szomszéd padon üldögélő hajléktalan józanodott kettőt, nem értve, fényes nappal hogy lehet telihold...Az utcán túl sokan voltak ahhoz, hogy körbe merjek nézni. Helyette hangosan magyarázni kezdtem a még mindig vihogó gyereknek, hogy veszélyes dolgot csinált, hogy a szigorú szülő szerepét eljátszva támasszam fel hamvaiból renomémat.
Az egyetlen vigaszom, hogy legalább egy jobb segget tettem ki a kirakatba...