A nagypapám ezzel az egyszerű ajándékkal készült a mai születésnapomra, de tegnap végleg " elutazott " Nézzétek mit hagyott hátra!


A nagyapám 84 éves volt..végtelenül egyszerű,dolgos nagyon jó ember. 
Neki mindennap ünnep,nem a kötelező jeles napokat ünnepelte. 


Hirdetés
Most valamiért titokzatosabbnak éreztem már 3 hét óta,csendben dolgozgatott a kamrácskájában,ahova kérésére nem léptem be. 
Úgy nevelt minket,hogy érezzük a népi motívumaink,örökségeink....fontosak és számos munkájával bizonyította is ezt. 

Tegnap hajnalban mentem ki a kis tanyánkra,ahol két lovam és néhány család méhem van.
Amikor a kert elé értem azt hittem rossz helyen járok....ezt találtam.:) 


Hirdetés

 Sajnos a kapu másik oldalát már nem volt ideje lefesteni.


Futottam a házáig,de a kapu zárva volt....:(Nincs erőm többet leírni..fájdalmat,ugyanakkor boldogságot érzek,ILYEN EMBER A NAGYPAPÁM,aki örökre velem marad!/LÉLEKBEN/ 


Hirdetés
Szerénységre nevelt,most azonban úgy érzem névtelenül,mégis vágyom arra hogy minél több emberhez jusson el üzenete,ami a munkáját látva nem igényel több szót! 

Kérlek titeket,ha tetszik a munkája osszátok meg a nagyapám emlékére!