A postásunk ellopta a GYES-emet! Köszi Magyar Posta


Volt egy elég hanyag és bizar természetű postásunk akinek 1000-szer szólva volt hogy mit dobjon be és mit ne..ennek ellenére folyton mi kaptuk a szomszéd dolgait és fordítva ha egyáltalán megkaptuk.

Hirdetés
Csomó panasz után gondolom kirúgták vagy felmondott ezután jött hogy decemberben 2 családit kellett volna kapnom..első babám, nem tudtam h küldik azt hittem egyszerre csak később..ezért nem mentem postára hónap közepéig meg ugye értesítést se kaptam..aztán egyszer csak hó végén jött egy új postás.


Oda adott egy havi családit.Kérdeztem hogy a másikkal mi van?/Azt mondta azt már meg kellett volna kapnom de az még a régi postás feladata volt.Mennyek be a postára.Bementem.Megnézték nincs ott.Azt mondták biztos már vissza küldték ezért írjak az illetékeseknek hogy nem kaptam meg küldjék újra ki.Írtam,mire 2 hónap után kaptam választ hogy pontosítsam mit szeretnék akkor megint írtam még egy hónap után kb. kaptam az értesítést hogy át lett véve,alá lett írva.


Hirdetés
Erről ennyit! Bizonyítsam be hogy nem én vettem át,főleg ha már tudta az aláírásom.Meg így hogy kilépett a felelősségre vonás se játszik...gondolom nem véletlen távozott vagy kellett távoznia.

Hirdetés
Forrás