A VOLT fesztiválon egy milliomos azt hitte, hogy az övé a világ, aztán úgy beégett, hogy ezrek nevettek rajta



Az életben is léteznek, de a fesztiválokon hatványozottan koncentrált az az emberfajta, aki a maga kis szemétdombján ő a domináns kiskakas, ezért azt hiszi, hogy mindenhol az. Mert h ő roppant fontos ember, közben pedig általában egy senki, mert általában a senkik kérdeznek vissza: "Tudod, h ki vagyok?!" ingerült kérdéssel. Nos, a Volton is akadt pár ilyen, de az idei legjobbat most idehozom nektek, h miként haragítottam magamra egy milliomos, 50+ éves gyereket :D

Hirdetés
Utolsó nap, sokadik vihar, szakad az eső. Áruljuk az esőkabátokat, beázunk, nagy a tömeg, követelik, ölre mennek a termékért. Amikor több órán keresztül több százan veszik ugyanazt a terméket, akkor nyilván előfordul, h az a termék ideiglenesen, vagy végleg elfogy. Az esőkabáttal is ez történt, volt egy bő 10 perc, amikor elfogyott és a fő raktárból a srácok a tömegen, sáron, esőn keresztül lassan tudták szegények hozni. Igazi hősök voltak a kollégák! Közöltem a tolongó tömeggel, h elfogyott az esőkabát, de nem sokára lesz, viszont ha nagyon sürgős, akkor a másik boltunkban még lehet kapni, és el is magyaráztam, h merre is van az arra. Megjelent főszereplőnk, pocakos, 50+-os nagyon nagy valaki, félrelökte a sorba álló tizenéves lányokat, és kedvesen kért tőlem esőkabátot: - K**rvasürgősen adjál egy olyan sz*rt! - Szia, bocsi, de jelenleg elfogyott, de ha sürgős, akkor a másik boltban lehet még kapni, elmész a sarokig, ott jobbra és... - HÁT EZ NEVETSÉGES! Kibaszott, hülye majom, a jó k***a any*dat!

Hirdetés
Majd a pultot meglökve, a lányokat megint eldúrva elindult. Nem bírtam ki a lehetőséget, muszáj volt! vigyorogva utánakiabáltam: -Hééé, itt hagytál valamit! Visszafordult, én meg két masszívan bemutató középső ujjal, teljes vigyorral fogadtam a vérben forgó tekintetét :D A leendő vásárlók jól kiröhögték és teljesen megszégyenülve lépett le, valamit mormogva még :)

Hirdetés