Amióta megszületett a harmadik gyermekünk ver a férjem. Kilátástalan a helyzetem, mit tanácsolsz?


Véletlenül se hidd azt, hogy traktálni akarlak a saját sanyarú sorsommal, mindössze a tanácsodra lenne szükségem..

A férjemmel 10 éve vagyok együtt, és az elején minden jó volt, boldogok voltunk, és örültem, hogy ő lett a férjem, azt hittem, hogy az egész életem boldogan fog eltelni. De amióta megszületett a harmadik közös gyermekünk, és a férjem elkezdett először italozni, azóta minden megváltozott.
Már nem tudom őt tisztelni, hiszen látom hogy mennyire lealjasodik amikor iszik. A saját szarába húgyába fetrend a disznó ólban, amikor részegen bemegy etetni a malacokat, és ott éri a reggel is..

Hirdetés

Egy ilyen embert hogy tiszteljek? Persze én sem úgy beszélek vele, mint ahogy ezelőtt, hiszen nem tisztelem őt. Azonban most elkezdett verni engem.. Nem bírom már ezt a megaláztatást. A 3 gyerekünk előtt is pofán vág, ha nem úgy válaszolok neki. A karrieremet otthagytam, amikor a gyerekek megszülettek, és azóta is háztartásbeli vagyok. A szüleim már nem élnek, nincs hova mennem. Se pénzem, se saját lakásom, semmi egzisztenciám. Viseljem el ezt az állatot, vagy fogjam meg a 3 gyereket és menjek velük ?

Hirdetés