Bemutatjuk Sallai Rékát, aki fél Magyarország családos anyukáit verte át nem kevés pénzekkel!


Megkeresést kapott az oldalunk, mert egy szemtelen hölgy, sorra rabolja le az anyukákat, súlyos tízezrekkel. Szövevényes egy ügy, még az édesapja is szerepel a történetben. Nézzük a megkeresés szövegét :


Hirdetés
Kedves Ötpercpihenő blog,

Én a Stokke Babakocsi  oldalán találtam rá erre a hölgyre szerencsétlenségemre.
Nekem Hofferné Biankának adta ki magát és bugaci lakósnak.Én erre a névre is utaltam.
(Egye Stokke Izofix talpat szerettem volna, Ő írt rám, hogy neki van.
Megbeszéltük az árat én javasoltam az utánvéttel való fizetést, ővragaszkodott , hogy felét legalább utaljam át, mert akkor biztosan átveszem.Soha nem utaltam eddig előre senkinek, de nem nyomult 2-3 nap alatt bonyolítottuk le az üzletet, így eloszlatta a kételyeimet.
Mint kiderült Sallai Réka az igazi neve nagykőrösi, a számla is ezen a néven van.
A furcsa számomra az, hogy netbankon keresztül az utalás meg is történt.
Szl. sz.:

11773425-02826673
Többen erre a számlára utaltunk.

Állítólag még az alábbi álnevekkel is regisztrált:

Gulyás  Evelin
Fekete Noémi
Rácz Dóra
Szepesi Hanna

Hirdetés

Jelentkezett az a hölgy is, akinek a képeit használja kamu profil létrehozására.
Az ő neve Sáringer Bianka.Ő még nem tett feljelentést.
 Tegnap engem felhívott , mert látta a két posztomat.

Telefon száma: 06 20/297 4020 és arra kért, hogy töröljem a posztokat, mert utalja a pénzt.
Később Sallai Kálmán (állítólag az édesapja, de szerintem azt az oldalt is a hölgy kezeli) írt, hogy vegyem le a posztokat, mert utalja a pénzt.
Én azt mondtam, hogy leveszem, ha az utalás megtörténik.Természetesen nem törlöm és fel is jelentem.

Amikor telefonon beszéltünk háttérben gyermek sírást hallottam így az édesapját megkérdeztem, hogy szerinte a gyámhatóság mit szólna ehhez, ha a tudomásukra jutna.
Kérte, hogy ne jelentsem fel , mert utal.
Eddig még nem történt meg!
Állítólag már 100 feljeléntést tettek ellene, több oldalon is követett el csalást.

Remélem a levelemmel tudtam segíteni.
Üdv: L. Judit

Megkerestük Sallai Kálmánt, akit ezen a profilon értünk utól. Majd a fotóit nézegetve, megtaláltuk az egyszem unokáját, akinek az édesanyja Sallai Réka. Ezek után nem volt nehéz dolgunk, Kálmán bá' ismerősei között megkerestük Sallai Rékát, aki elővigyázatosságból azt állította be, hogy ha a keresőbe keresik a nevét ne legyen találat, de ha az ismerősei között találunk rá, azt nem lehet letiltani kedves Réka.  A jó kívánságokat erre a profilra küldjék.


Hirdetés


Tipp: Ha országosan több feljelentés van ellene, akkor az ügyiratszámokat küldjétek el egymásnak, és a Rendőrség összevonja az ügyeket, ami hatékonyabb szokott lenni az ilyen csalás sorozatok lebuktatásánál. Emlékeztek biztos Buszos Anikóra, ő is évekig csinálta a csalást, aztán a Rendőrség elkezdte szépen összefűzni az ügyeket, amelyben ő volt a tettes, és végül sikerül elkapni.

Osszátok meg, hogy mindenki lássa, akit átvert valaha Sallai Réka !

Hirdetés