Egy idős bácsi mellé ültem a buszon. Beszélgettünk, és elmesélte nekem élete történetét, könnyesre nevettük magunkat közben



Együtt utaztam egy nyugdíjas úrral pár napja a buszon.
Beszélgetni kezdtünk és nagyon hamar eljutottunk a párkapcsolat boncolgatásához.Az úr már 47 éve él házasságban fiatal kori szerelmével. Ekkor elmesélte ,hogy neki milyen esete volt egyszer a ,most már felesége ,de akkor még csak jegyesével:

Hirdetés
"Tudja, mikor még csak udvaroltam az asszonynak megegyeztünk,hogy elmegyünk a bálba és érte megyek este. Na de neki volt egy húga is .Elmentünk a bálba és azért felöntöttem a garatra annyira,hogy nem mentem haza hanem a galambomnál aludtam. Közel volt a házuk ezért a két lány elmet beágyazni. Mire oda értem nem tudtam hol vagyok,mert hát pityókás állapotban voltam ,bementem a szobába és a nagy francia ágyba kettejük közé befeküdtem. Virradatkor ,mire kicsit kezdtem józanodni ,elkezdtem tapogatózni magam mellett . Nagy serényen símogattam a mellettem fekvőt ,mire hallom a menyasszonyom hangját egyszer ,hogy »Én a másik feleden vagyok.« . " Megkérdeztem az úrat nagy kíváncsisággal ,hogy mégis akkor mit csinált végül?
"Ó,lelkem ,nem voltunk mi szívbajosak . Megfordultam s az asszonyt kezdtem simogatni. Azóta ha a család összeül mindig elkacagjuk sógornőmmel ,hogy milyen rég is volt mikor fiatalok voltunk."

Hirdetés
A bácsi története nagyon feldobta a napom ,meg is kérdeztem tőle ,hogy esetleg megoszthatnám-e egy nagyobb csoportban . Engedélyezte és ma mikor újra együtt utaztunk számon is kérte a posztolást. Végül megfogalmaztam ,felolvastam neki most pedig megosztom veletek. Legyen szép napotok és ha buszoztok ne idegenkedjen egy fiatal sem szóbaelegyedni az idősebbekkel,hisz tartogatnak meglepetéseket bőven.

Hirdetés
Fülöp Imola