Egy nő apró jelekből észre vette, hogy a férje nem hűséges, hozzá majd egy nyílt levelet írt a nőjének. Ezrek osztják a szavait


"Mi lehetett annyira fontos, hogy minden este kihagyta, ahogy a két gyönyörű kisgyermekünk habfürdőt vesz? Te voltál annyira fontos..."

Egy ismeretlen hölgy, egy blogger itt tett közzé egy nyílt levelet férje szeretőjének. A levél elterjed, mi is bemutatjuk.


Hirdetés
Aznap, mikor a férjem telefonját felvetted, beütötted a PIN-kódját és lőttél egy Instagram-képet, egyenesen hányingerem lett. Én nem tudtam a kódját. De téged nem is érdekel ez a gyomorforgató pillanat.

A férjem először elkezdte kritizálni azt, ahogyan otthon végzem a dolgainkat. Például, hogy miket veszek: mert te sosem vásároltál olyan tonhalat, amelyet én, mivel az olívaolajos sokkal egészségesebb. Ezért én is azt kezdtem el venni.

Volt mikor, hazahozott vagy három zacskónyi magot, amit tőled kapott, és az én konyhámban tárolta mindazt. Meg az áfonyás muffinok, amiket te sütöttél neki. Meg is jegyezte, hogy milyen kedves és odafigyelő vagy.

Amikor benéztünk a gyerekekkel a cégünk irodájába suliból hazamenet, ott ültél a földön mezítláb egy rövidnadrágban. Nagyon sok dolgotok lehetett. Azt mondtad, hogy meleg van, pedig én jól éreztem magam farmernadrágban is.

Aztán minden egyes este későn jött haza. Általában 9-kor, de volt mikor csak 10 óra tájt. Sosem vette fel mikor hívtam, csak egy SMS-t küldött: "5 perc és otthon vagyok". Ültem a konyhában és azon járt az eszem, hogy mi lehet olyan irtó fontos a mi kis cégünknél, amit nem tud otthonról a laptopjáról elintézni? Mi lehetett annyira fontos, hogy minden este kihagyta, ahogy a két gyönyörű kisgyermekünk habfürdőt vesz? Ahogy joghurtot esznek, hogy még a fülük is maszatos? Vagy ahogy meséket olvasunk közösen az ágyban?

Te voltál annyira fontos.

És te egyre erősödtél. Hallgató fülekre talált benned és elmondhatta minden fájdalmát a romló házasságáról. Én pedig egyre feszültebb lettem, és pánikba estem. Lefogytam, szőke lettem, finomabbakat főztem és jobb anya lettem. Tenisz meccseket, családi vacsorákat, munkautáni iszogatásokat szerveztem. De semmi sem változott. Ugyanazzal az üres tekintettel nézett rám, amikor együtt voltunk.

Annyira elkezdtem félni, hogy a családunk széthullik, hogy követni kezdtem a telefonján online. És mit találtam? Azt, amit mondott: a munkahelyén volt éjt nappallá téve és dolgozott.

Hirdetés

Aztán egy nap miután az egész napot veled töltötte, hazajött és azt mondta, hogy nem tud többé így élni. És én sem bírtam ezt tovább. Visszanézve, egy szívességet tett nekem ezzel a kijelentéssel. Azt mondta, hogy már nem szeret és már sosem fog szeretni, ezért elhagy. És hogy csak őrült emberek követik le párjukat a telefonjukon. Talán igaza is volt, hiszen már én sem ismertem magamra.

Mikor végre vettem a bátorságot, hogy téged is megkérdezzelek, csak kigúnyoltál. Te, aki úgy kezeltél, mint egy idegent a saját házasságomban. Azt kérdezted: "Milyen történetet fabrikáltál te gyenge, gyenge nőszemély?" Majd azt is volt merszed megjegyezni, hogy gondosan szedjem csak a dilibogyóimat reggelente. Igaz, az őrült volt partner története kapóra jön az ilyen helyzetekben. Én voltam az áldozat, és zavarba hozott a vadságod, hogy mennyire érzéketlen voltál.

Nem voltál hajlandó visszajönni dolgozni, amíg én nem mondtam le a cégről. A volt férjem is ragaszkodott aztán ehhez és ott kellett hagynom a karrieremet a gyerekeimért.

De persze én is tudom, és sokan mondják nekem, hogy ez az egész nem csak a te hibád. Ő volt az, aki félrelépett. Neki vannak gyerekei. Még emlékszem is rá, hogy nagyon szívdöglesztő, és megtévesztően sejtelmes fickó tud lenni. De te nem vagy még anya. Nem érted meg, hogy mekkora fájdalom az, mikor a gyermekeid az apukájukat várják minden egyes este. Aztán el kell mondanod nekik, hogy már sosem jön haza.

Iszonyatosan fáj, de úgy hallom az idő minden sebet begyógyít. Íróként az egyetlen bosszúm a tollamban lehet. És abban a tudatban, hogy eljön majd az a nap, amikor te is átéled ezt a fájdalmat. Talán 3, talán 10 év múlva te is otthon ülsz majd, a kihűlt vacsora előtt, egy pohár borral a kezedben, a gyerekeid az ágyukban. És azon fogsz gondolkodni, hogy vajon hol járhat a férjed.

Hirdetés