Ez a lány a saját apukáját dobta fel a Rendőröknek, amikor kiderült ez a dolog. 5 hónapos terhes már, és a baba is megszületett

'Életem legnehezebb döntése volt börtönbe juttatni a saját apámat' - mondta az öthónapos terhes nő.



Hirdetés


A 19 éves Cora Patterson gyanútlanul rákattintott egy Facebookon terjedő videóra. A felvételen a rendőrség egy rablás elkövetőinek azonosításában kérte a lakosság segítségét. A lány döbbenten ismerte fel a bűnözőkben saját apját és nagynénjét - írta az Independent.

A lány, aki 5 hónapos terhes, először a Facebookon leplezte le őket:

"
Majd én megmondom a k...ott nevüket! Colin Patterson és Janine Patterson, akiket nagy szégyenemre apámnak és nagynénémnek mondhatok.
Ezután Patterson felvette a kapcsolatot a kirabolt ház tulajdonosával és értesítette a rendőrséget.

"Februárban derült ki, hogy terhes vagyok" - nyilatkozta a lány a The Sunnak "Apámmal madarat lehetett fogatni. Ő lesz az első unokája, és azt mondta, új életet kezd.... Alig egy hónappal később azt látom egy ipari kamera felvételén, hogy kirámolja valakinek a házát."

A testvérpár Marlene Stott házába tört be, ahonnan olyan ékszereket loptak el, amelyeket a hölgy néhai szüleitől kapott, valamint egy úszóérmet, ami az édesanyjáé volt.

Hirdetés

"Olyan dühös voltam, és annyira szégyelltem magam" – mondta Patterson.

"Borzasztóan sajnáltam azokat, akiket kiraboltak. Életem legnehezebb döntése volt börtönbe juttatni a saját apámat."

A letartóztatás után Colin Patterson üzenetet küldött a lányának, amelyben arra kérte, ne érezzen bűntudatot a történtekért, és biztosította Corát szeretetéről. Az apa, akinek már 34 rendbeli betörés van a számláján, 4 évet kapott, testvére, Janine 30 hónapot.

Timothy Stead bíró így kommentálta a lány tettét:

"Óriási bátorság kell ehhez. Véleményem szerint kitüntetést érdemelne."

És itt a kép, ahol már a kisbabája meg is született, hála istennek egészségesen.

Hirdetés